Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان دکترای داخل که در سال 98 آماده اعزام به فرصت تحقیقاتی خارج از کشور بوده اند در صورت فراهم بودن شرایط تا پایان شهریور ماه 99 برای اعزام فرصت دارند.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به تعیین تکلیف سهمیه فرصت های تحقیقاتی خارج از کشور برای دانشجویانی که در سال ۹۸ آماده اعزام به خارج از کشور بوده اند، گفت: دانشجویان دکترای داخل که در سال ۹۸ آماده اعزام به خارج از کشور بوده اند، یعنی همه شرایط لازم را داشتند و همه اقدامات مربوط را انجام داده بودند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان برنامه آنان با اختلال مواجه شد، هنوز برای اعزام فرصت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: این دانشجویان تا پایان شهریور ۹۹ برای اعزام فرصت دارند.

*اعزام در صورت فراهم بودن شرایط

وی خاطر نشان کرد: البته منطقی است که این فرصت هم در صورت فراهم بودن شرایط قابل استفاده خواهد بود.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: وضعیت فرصت های تحقیقاتی سال ۹۹ هم که طبق تصمیم قبلی همچنان قابل بررسی نیست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان ویروس کرونا تحقیقات و فناوری اعزام به خارج فرصت تحقیقاتی آماده اعزام خارج از کشور فرصت دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ بهرام بهرام پور مدیرامور منابع آب شهرستان تالش گفت: از ۵۰ کیلومتر کانال‌های آبرسانی و نهر‌های اصلی کشاورزی این شهرستان، ۳۷ کیلومتر معادل ۷۴ درصد لایروبی و بازسازی شده است.

وی همچنین از آبگذاری ۹۲ سردهنه از ۱۰۰ سردهنه خاکی شهرستان تالش تا به امروز خبر داد و افزود: سردهنه‌های نصیری و امامی اسالم ساخته شدند و ساخت انهار کشاورزی روستا‌های کهنه سرا، جوکندان و ارباسر با ۴ دستگاه بیل مکانیکی به پایان رسید.

مدیر امور منابع آب شهرستان تالش گفت: با توجه به آبیاری سنتی مزارع در این شهرستان و آبگذاری انهار کشاورزی با استفاده از منابع آبی موجود، شالیکاران تالشی هرچه زودتر شخم مزارع خود را به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • آماده سازی ۷۴ درصد انهارکشاورزی تالش
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران