Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:44:02 GMT

یک استقلالی در آستانه سرمربیگری تیم جوانان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۵۰۷

یک استقلالی در آستانه سرمربیگری تیم جوانان

«سهراب بختیاری‌زاده» در آستانه سرمربیگری تیم فوتبال جوانان ایران قرار دارد و چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد، وی در روزهای آتی با فدراسیون فوتبال قرارداد امضا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، هرچند فدراسیون فوتبال با گزینه‌های دیگری چون «علیرضا منصوریان» نیز مذاکره کرده است، اما بختیاری‌زاده فاصله‌ای با نشستن روی نیمکت تیم جوانان ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران از یک تیم باشگاهی نیز پیشنهاد دارد و از مسوولان فدراسیون، فرصت کوتاهی خواسته است تا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند.

با این حال قرار است او تا پایان هفته جاری جلسه نهایی را با مسوولان فدراسیون برگزار کرده تا چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد، به صورت رسمی سرمربیگری جوانان فوتبال ایران را عهده‌دار شود.

تیم فوتبال جوانان ایران مسابقات آسیا را پیش‌رو دارد که طی روزهای ۲۳ مهر تا ۱۰ آبان در ازبکستان برگزار می‌شود.

جوانان ایران در این مسابقات با ازبکستان، اندونزی و کامبوج همگروه هستند. پیکارهای جوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود که چهار تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام‌جهانی جوانان را کسب می‌کنند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم فدراسیون فوتبال ایران استقلال سهراب بختیاری زاده جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مسابقات دوچرخه سواری تک مرحله ای بین المللی رده سنی جوانان پس از وقفه ۸ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد برگزار می شود.


در این مسابقات؛ با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در رده سنی جوانان هر تیم متشکل از 5 ورزشکار از متولدان ( 1384/10/11 تا 1386/10/10 ) و 3 نفر همراه (سرپرست،مربی و مکانیسین) جمعا 8 نفر  شرکت می کنند.

تور دوچرخه سواری بین المللی خزر در سه مرحله ، روزهای پایانی اردیبهشت و پیش از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در قزاقستان برگزار می‌شود.

مقرر شد؛ چنانچه هر یک از تیم های رنکینگ اول تا پنجم سال 1402 علاقمند به شرکت در مسابقات نباشند هیات های خوزستان- گیلان و آذربایجان شرقی به ترتیب جایگزین خواهند شد.

جلسه فنی مسابقات نیز یک روز قبل از آغاز در محل مسابقات برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران