Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@07:09:56 GMT

ناتوانی برای مقابله با شنا در دریاچه کیو!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۵۸۵

ناتوانی برای مقابله با شنا در دریاچه کیو!

ایسنا/لرستان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری خرم‌آباد می‌گوید: افرادی که قصد شنا در دریاچه کیو را دارند با پرسنل آتش‌نشانی درگیر می‌شوند.

حمید علیرضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه برخی‌ها همچنان در رودخانه‌های وحشی استان شنا می‌کنند و بعضاً حوادث غرق‌شدگی به ما اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود هشدارهای زیاد اما افرادی هستند که همچنان در محیط‌های آبی خطرناک استان به شنا مبادرت می‌کنند و شاهد حوادث ناگواری نیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضایی افزود: هر سال در ماه‌های گرم با این مشکل مواجه هستیم اما متاسفانه هنوز افرادی هستند که درس نمی‌گیرند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری خرم‌آباد یادآور شد: آخرین عملیاتی که امسال برای کشف جسد یک فرد در آب‌های استان داشتیم، اوایل تیر ماه بود که یک مرد ۴۲ ساله در سد قلعه کاسیان غرق شد و پس از ساعت‌ها تلاش جسد او را در عمق ۱۰ متری آب پیدا کردیم.

وی با اشاره به شنا در دریاچه کیو اضافه کرد؟ روزانه پرسنل آتش‌نشانی برای نظارت در این دریاچه حضور می‌یابند و افرادی که شنا می‌کنند با ما درگیر می‌شوند ولی قدرت خاصی برای جلوگیری از شنا نداریم.

علیرضایی با بیان اینکه برای عدم شنا در این دریاچه بنر زده‌ایم، افزود: این دریاچه به بخش خصوصی واگذار شده اما نظارت خاصی روی آن انجام نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه در فصل تابستان هر سال با مشکل شنا در دریاچه کیو مواجه هستیم، افزود: خوشبختانه در سنوات اخیر نیروی انتظامی پای کار بوده و با شناگران در این دریاچه برخورد می‌کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خرم آباد درياچه كيو آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، دکتر «جیمز مک دیویت»، پروفسور طب فیزیکی و توانبخشی و رئیس امور بالینی کالج پزشکی بیلور، گفت: «پیاده روی چیزی است که به راحتی می‌توانید آن را در سبک زندگی خود بگنجانید.»

مک دیویت افزود: «مشخص شده است که پیاده روی سلامت قلب را بهبود می بخشد و به سلامت روان کمک می‌کند. حتی می‌تواند با سفت کردن استخوان‌ها از پوکی استخوان جلوگیری کند.»

پیاده‌روی همچنین به عنوان یک نقطه ورود فوق‌العاده برای افرادی که به دنبال بهبود فعالیت بدنی هستند، عمل می‌کند، زیرا در مقایسه با دویدن، ساییدگی و پارگی کمتری روی مفاصل دارد.

مک دیویت گفت: «حتی برای افرادی که مشکلات سلامتی دارند که حرکت را مختل می‌کند، پیاده روی یک گزینه ورزشی خوب است.»

با این حال، افرادی که مشکلات حرکتی شدید دارند، باید از تردمیل و سایر ماشین‌های هوازی خودکار اجتناب کنند، زیرا خطر آسیب بیشتر با آن دستگاه‌ها وجود دارد.

مک دیویت گفت: «افرادی که کم تحرک بوده اند باید با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده روی مداوم در روز شروع کنند و سپس به تدریج این زمان را افزایش دهند.»

مک دیوایت توصیه می‌کند که با شدت کم برای مدت زمان طولانی پیاده روی کنید تا بیشترین استفاده را از پیاده روی داشته باشید، نه اینکه سعی در برقراری قدرت داشته باشید.

کد خبر 6081572

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تحلیلگر صهیونیست: حمله ایران ناتوانی ما را به نمایش گذاشت
  • برای حفظ سلامت بهتر است پیاده روی کنید
  • انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • فیلم| ناتوانی اسرائیلی در رهگیری موشک‌های حزب‌الله
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی اسراییل را برملا کرد
  • مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)
  • انتقاد عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی از ناتوانی ارتش اشغالگر در جنگ غزه
  • (تصاویر) آخرین وضعیت دریاچه ارومیه