Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:16:10 GMT

ویدئو / از ترور تحلیلگر سرشناس عراقی تا تعویق الحاق کرانه باختری

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۶۳۹

ویدئو / از ترور تحلیلگر سرشناس عراقی تا تعویق الحاق کرانه باختری

‍‍‍‍‍‍

در این شماره از بستۀ اخبار بین‌الملل ایسنا، خبرهایی از تحریم ۴۹ فرد و گروه در چند کشور توسط بریتانیا، به تعویق افتادن الحاق کرانۀ باختری، غیرقانونی دانستن حملۀ پهپادی آمریکا به سردار سلیمانی توسط سازمان ملل، ترور یک تحلیلگر سرشناس عراقی و چند خبر دیگر را مرور می‌کنیم.

دریافت 46 MB

مترجم: محمدرضا قاسمی / تدوینگر: امید ابراهیمی / گوینده: حسین هرمزی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کووید 19 کرونا در جهان اعتراضات ضد نژادپرستی الحاق کرانه باختری ترور هشام الهاشمی سازمان ملل اعتراضات در آمریکا شهادت سردار سلیمانی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین به نقل از گردان‌های قسام گزارش داد که نیروهای وابسته به این گردان‌ها موفق شدند یک عملیات دیگر علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه انجام دهند.

بر اساس این گزارش، نیروهای گردان‌های قسام طی یک عملیات محل تجمع عناصر صهیونیست را در جنوب غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

این عملیات نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک چندین خمپاره به سمت محل استقرار متجاوزان اشغالگر صورت گرفت. علاوه بر نوار غزه، نیروهای فلسطینی در کرانه باختری نیز از پای ننشسته و عناصر متجاوز به این منطقه را هدف قرار دادند.

منابع محلی اعلام کردند که عناصر صهیونیست در اطراف اردوگاه بلاطه توسط نیروهای فلسطینی هدف قرار گرفتند.گردان‌های «شهداالاقصی» شاخه نابلس نیز روز گذشته با صدور بیانیه‌هایی از عملیات‌های ضدصهیونیستی خود در کرانه باختری خبر دادند.

گردان‌های شهداالاقصی در نابلس اعلام کردند که مبارزان این گردان‌ها گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در ایست‌بازرسی «حواره» به رگبار بستند.

علاوه بر این نیروهای این گردان‌ها به شدت با نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی که به روستای «برقه» در کرانه باختری یورش بردند درگیر شدند.

کد خبر 6086028

دیگر خبرها

  • شمار شهدای کرانه باختری از هفتم اکتبر به ۴۷۸ نفر رسید
  • شهادت یک فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • خیزش مقاومت در کرانه باختری
  • حماس: کرانه باختری و قدس اشغالی علیه اشغالگران به پا خیزند
  • (ویدئو) اعتصاب فراگیر در کرانه باختری
  • انجام عملیات قلقیلیه در کرانه باختری توسط حماس + فیلم
  • اعتصاب سراسری در شهرهای مختلف کرانه باختری
  • حمله مجدد اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری