Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@07:57:27 GMT

کسری اعتبارات هزینه‌ای به زودی حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۷۰۹

کسری اعتبارات هزینه‌ای به زودی حل می‌شود

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در دیداری که با دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتیم قرار شد تا کسری اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها به زودی حل شود.

داود شایقی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در ملاقاتی که امروز به همراه استاندار اردبیل با دکتر نوبخت داشتیم، پروژه‌های جهش تولید استان امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در این تفاهمنامه 40 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های گردشگری،60 میلیارد برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی و گلخانه‌ای و 63 میلیارد برای تکمیل راه‌های کلور – درام، پارس‌آباد – سربند و کریق آرموداق و 4 میلیارد برای پروژه‌های دانش بنیان جمعا به مبلغ 198 میلیارد تومان امضا شد که با تخصیص این اعتبارات تحولی را در پروژه‌های جهش تولید در استان شاهد خواهیم بود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه 52 پروژه در قالب پروژه‌های جهش تولید امروز به امضای نوبخت و استاندار اردبیل رسید، افزود: پیگیری ویژه‌ای برای جبران کسری اعتبارات هزیه‌ای استان به عمل آمد و در دیداری که با دکتر پورمحمدی معاون هماهنگی برنامه داشتیم، قول مساعد را برای جبران کسری اعتبارات هزینه ای استان‌ها گرفتیم.
شایقی ادامه داد: در دیداری که با دکتر نعمتی رئیس امور استان‌ها داشتیم قرار شد جمع‌بندی اصلاح تبصره 12 قانون بودجه و منابع تامین منابع هزینه ای کسری اعتبارات استان‌ها به دکتر به نوبخت ارائه شده و در اسرع وقت نسبت به جبران این کسری در استان‌ها اقدام شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمبود اعتبارات کسری بودجه کسری اعتبارات هزینه ای استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی آغاز شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • پارکینگ طبقاتی شهدا به‌زودی در سنندج کلنگ‌زنی می‌شود
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی
  • سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان باید اهداف دولت سیزدهم را محقق کند  
  • با ورود چندین سامانه بارشی تا حدودی کسری بارش اردبیل جبران شد