Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرئوف قادری از آمادگی نمایشگاه شهر آفتاب برای خدمات رسانی به بیماران کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمدرئوف قادری، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب، در رابطه خدمات این مجموعه در ایام کرونا گفت: موضوع نمایشگاه شهر آفتاب در حوزه خدمات‌رسانی برای مقابله با کرونا از ابتدای این بحران مورد توجه شهرداری و مدیریت شهر آفتاب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از همان روزهای اول در رسانه‌ها اعلام کردیم برای خدمت‌رسانی به مردم از چیزی دریغ نمی‌کنیم و نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به مردم است.

قادری تصریح کرد: اگر لازم باشد این مجموعه در حوزه خدمات‌رسانی به بیماران در اختیار ستاد قرار بگیرد، دریغ نمی‌کنیم اما تا این لحظه به صورت رسمی از سوی وزارت بهداشت یا ستاد مبارزه  با کرونا هیچ درخواستی برای استفاده از نمایشگاه شهر آفتاب، چه کتبی و چه شفاهی داده نشده است.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: تا زمانی که درخواستی داده نشود امکان بررسی آن مقدور نیست ولی اگر ستاد مبارزه با کرونا برای خدمات‌رسانی به بیماران نیاز پیدا کند و درخواست همکاری کند آماده هستیم تا همه امکانات را در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار بدهیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قادری کرونا خدمات رسانی به بیماران نمایشگاه شهر آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مهدی نادری در جلسه شورای اداری شهرستان فلاورجان با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در جامعه و جلوگیری از هنجارشکنی گفت: ادارات و نهاد‌ها به افراد و مراجعه کنندگان بی حجاب خدمات ارائه ندهند.
وی همچنین با اشاره به فرسودگی دستگاه‌های دیالیز در بیمارستان شهر فلاورجان افزود: به منظور خدمات به بیماران کلیوی ۵ دستگاه دیالیز جدید تحویل بیمارستان امام خمینی شهر فلاورجان شد و به زودی به بیماران خدمت رسانی می‌کند.
فرماندار فلاورجان با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ یه تجاوزات رژیم صهیونیستی افزود: جنایات این رژیم با همکاری مستکبران جهانی سالهاست که منطقه خاورمیانه را به آتش کشیده که با این پاسخ دندان شکن و هدفمند معادلات در منطقه به نفع دکترین دفاعی ایران اسلامی که همان دفاع بازدارنده است تغییر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند