Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «احمد ملا طلال» سخنگوی رسمی نخست وزیر عراق، با اشاره به ترور «هشام الهاشمی» کارشناس و تحلیلگر مسائل امنیتی عراق، اعلام کرد که عاملان ترور وی نمی توانند از مجازات فرار کنند.

وی افزود: ترور هشام الهاشمی یک اقدام بزدلانه بود و دولت عراق اجازه نمی دهد برخی گروهکها در کشور هرج و مرج ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملا طلال بیان کرد: این اقدام توسط یک گروهک مسلح انجام شد که قوانین را زیر پا می گذارند. عراق یک شخصیت ملی بزرگ را از دست داد و قاتلان الهاشمی نمی توانند از مجازات فرار کنند.

وی همچنین گفت: دستور داده شده تا وزرای کشور و دفاع مستقیما بر روند کمیته تحقیقاتی در خصوص پرونده ترور الهاشمی نظارت داشته باشند.

ملا طلال اعلام کرد: نخست وزیر عراق یک خیابان را در بغداد به نام هشام الهاشمی نامگذاری کرده است. در خصوص جنایات صورت گرفته در جریان تظاهرات گذشته مردم عراق، باید بگویم که به زودی نتیجه تحقیقات در این خصوص اعلام می شود.

وی افزود: ما در دوره کنونی به اتحاد میان ملت و نیروهای ملی در عراق نیاز داریم.

کد خبر 4968730 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق ایالات متحده آمریکا عراق رژیم صهیونیستی ویروس کرونا لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین افغانستان ترکیه الحاق کرانه باختری سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند

به گزارش مهر، پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: عاملان زورگیری و سرقت در بزرگراه صدر تهران دستگیر شدند.

بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر توسط متهمین پرونده متهمین فردا با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتطامی تهران بزرگ برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: در پی انتشار یک ویدئو: تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس برای برای دستگیری سارقان به عنف بازداشت ۵ سارق خشن در تهران اوباش مسلح در شمال تهران دستگیر شد

دیگر خبرها

  • مقام‌های صهیونیست: ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • ایران دیگر مستقیم به اسرائیل حمله می‌کند
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهو‌ها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهوها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است
  • اینفوگرافیک / اسرائیل پاسخ کدام جنایات‌ها علیه ایران را گرفت؟
  • جنگ سایه ایران و اسرائیل علنی شد
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • تنبیه بدون راه فرار/ خیبر شکن یا فتاح، مجازات صهیونیست‌ها در راه است