Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@08:13:55 GMT

استعفای عجیب رحمان رضایی از تیم بابلی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۵۹۹۳۳

سرمربی تیم فوتبال رایکای بابل که خود از نیمه راه به جمع این تیم مازندرانی پیوسته بود، پس از مدت کوتاهی از این تیم لیگ یکی جدا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رحمان رضایی سرمربی رایکا بابل که در چهار بازی رو نیمکت این تیم نشست و ۷ امتیاز کسب کرد، با فسخ قراردادش به صورت یک طرفه از جمع بابلی‌ها جدا شد.

رضایی ضمن تمجید از باشگاه رایکا گفت: از مجموعه باشگاه رایکا، مردم فوتبال دوست و فهمیم بابل و همچنین هواداران پرشور این تیم کمال تشکر را دارم و برای باشگاه رایکا در ادامه راهش آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما زودتر از آنکه باشگاه رایکا احساس خطر کند از این تیم جدا شدیم تا

سرمربی آینده این باشگاه فرصت مناسب برای شناخت تیم و کسب نتایج دلخواه باشگاه را داشته باشد. برای دو مالک جوان باشگاه رایکا نیز در ادامه باشگاه‌داری‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم.

قرار است با جلسه ای که میان مدیرعامل و مالکان تیم رایکا بابل برگزار شود، تا قبل از بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان، سرمربی جدید این تیم بابلی معرفی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین رحمان رضایی رایکا بابل استعفا تابناک ورزشی سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین باشگاه رایکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه شهداب یزد سکان هدایت تیم خود را برای فصل آینده به رحمان محمدی راد بازیکن و مربی سابق تیم ملی والیبال ایران دادند.

این انتخاب نشان می دهد مدیران و مسئولان باشگاه شهداب یزد در سال آینده فقط به قهرمانی فکر می‌کنند و رحمان محمدی راد بهترین گزینه برای رسیدن به هدف آنها خواهد بود.

محمدی راد که در فصل 97 با تیم شهرداری ورامین قهرمان ایران و آسیا شده است، حالا با این تیم به دنبال دومین قهرمانی خود خواهد بود. وی سالها در تیم ملی والیبال در کنار مربیان بزرگی چون ولاسکو مشغول به کار بوده و می توان گفت باشگاه شهداب با انتخاب او به عنوان سرمربی شهداب یزد بسیار هوشمندانه کار کرده است و انتخاب عالی برای این تیم است.

رحمان محمدی راد در مصاحبه ی کوتاهی که با صفحه باشگاه شهداب داشته به طور ضمنی اعلام کرد که یک تیم قوی برای قهرمانی خواهد بست.

دیگر خبرها

  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد؛ رودرو شدن با سردار در اولین تجربه مربی‌گری
  • یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور شد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • علی دایی سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌شود؟