Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ  رضا قندی گفت : در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در محور "شوقان به بجنورد"، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

او  با اشاره به اینکه در این سانحه سرنشین خودرو در مسیر انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات فوت و راننده آن نیز به شدت مجروح و تحت درمان است  افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام /ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۵۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد

سرهنگ تقی توئی در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک دستگاه اتوبوس در حال جابجایی تعداد زیادی سیگار قاچاق است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس در پلیس راه بجنورد متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی با بیان اینکه ارزش این تعداد سیگار قاچاق ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

کد خبر 6086249

دیگر خبرها

  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • پنج کشته در پی واژگونی قایق مهاجرین در کانال مانش
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد