Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم با بیان این‌که بعید می‌داند لیگ 99 ادامه یابد، تاکید کرد: به‌خاطر یک قهرمانی نباید سلامتی را نادیده بگیریم.

مرضیه جعفری، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مسابقات به برنا گفت: متاسفانه فوتبال بانوان پنج ماه است در بلاتکلیفی محض به سر  می‌برد. پیش از این گفته شده بود هر تصمیمی برای بخش آقایان گرفته شود همان تصمیم را برای بانوان هم اجرایی خواهیم کرد اما نکته سوال بر انگیز اینجاست کجای ساختار فوتبال بانوان قابل قیاس با بخش آقایان است؟

او اضافه کرد: در بخش بانوان جدول کاملا مشخص است تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و سایر رده‌ها را به وضوح می‌توان دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی نمی‌توانیم پروتکل‌ها را اجرا کنیم و همه نتایج هم مشخص است چه اصراری به برگزاری است واقعا نمی‌دانم. من به‌شخصه بعید می‌دانم لیگ 99 ادامه یابد و قطعا تا دو هفته دیگر قهرمان را معرفی می‌کنند.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه شهرداری بم برای حضور در فصل بعد تمایل دارد اما من به‌شخصه به عنوان سرمربی راضی نیستم که سلامت بازیکنانم به خطر بیفتد. قهرمانی خوب است اما نباید به‌خاطر آن سلامت‌مان را به خطر بیاندازیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری بم مرضیه جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد

تیم فوتبال بایر لورکوزن آلمان در یک دیدار تماشایی و جذاب با پنج گل وردربرمن را شکست داد تا قهرمانی زودهنگام بوندس لیگا را جشن بگیرد. . گفتنیست این اولین قهرمانی بایر لورکوزن در لیگ آلمان به شمار می‌رود. گل‌های دیدار برابر وردربرمن نیز با هت‌تریک فلورین ویرتز و گل‌های ژاکا و بونیفیس به ثمر رسید.

 

tags # فوتبال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • بایرلورکوزن؛ قهرمان بوندس‌لیگا پس از 124 سال
  • سرمربی خاتون بم: لحظه قهرمانی دلتنگ ملیکا شدیم؛ کسب عنوان آسیایی؟ خودمان را گول نزنیم!
  • فعلا نمی‌خواهم به فوتبال فکر کنم | بازیکنان ما برای این قهرمانی جان‌شان را وسط گذاشتند
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش های مکرر آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر
  • بایر لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد؛ ژابی آلونسو به سلطنت ۱۱ ساله بایرن مونیخ پایان داد
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود