Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@19:27:10 GMT

علت افزایش آمار مرگ‌های کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۱۲۷

علت افزایش آمار مرگ‌های کرونایی

مسعود مردانی، در گفتگو با مهر، به آمار مرگ و میر بیماران کرونا اشاره کرد و گفت: آنچه مسلم است، وضعیت کنترلی بیماری کرونا در کشور بعد از اسفند ۹۸، کنترل شد و دیدیم که در ایام نوروز و فروردین و اردیبهشت، آمار ابتلاء و فوتی رو به کاهش رفت.

این متخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به شدت و سرعت انتقال ویروس کرونا، افزود: در شرایط کنونی، تنها راهکاری که بتوان بیماری را دوباره کنترل کرد، رعایت قرنطینه بیماران و پروتکل‌های بهداشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردانی با اشاره به بازگشایی‌ها و برداشتن محدودیت‌های کرونایی که باعث افزایش حضور مردم در جامعه شد، گفت: قطعاً این بازگشایی باعث افزایش موارد ابتلاء و مرگ و میرها شده است. اما، باید تدابیری اندیشید تا مردم مثل ایام نوروز و اردیبهشت، دستورالعمل‌های بهداشتی را سفت و سخت بگیرند.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ادامه داد: تا زمانی که دارو و واکسن کرونا در دسترس قرار نگرفته است، تنها راه مقابله با بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

مردانی افزود: نکته‌ای که باید توجه داشت، قرنطینه واقعی افراد مبتلا به کرونا است. اگر این بیماران به درستی و صحیح قرنطینه شوند، از موارد ابتلاء کاسته می‌شود. ضمن اینکه مردم باید تا جایی که امکان دارد از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است، زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند، اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند، اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است؛ که در کنار آن رویداد‌ها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • سندروم پس از کرونا چیست؟