Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، گفت: عاملان چاقوکشی و نزاع دسته جمعی شامگاه سه شنبه در نهاوند دستگیر شدند.

عباس آزادبخت در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: ۴ نفر از عاملان چاقو کشی و نزاع دسته جمعی شامگاه امروز مقابل داروخانه شبانه روزی دستگیر و روانه زندان شدند.

وی با اشاره به جزئیات این نزاع دسته جمعی افزود: شامگاه امروز در خیابان ۱۷شهریور مقابل داروخانه شبانه روزی ، نزاع دسته جمعی و چاقوکشی وقوع پیوست ، با توجه به اینکه خود در محل وقوع حادثه حضور داشتم ، بلافاصله دستورات قضایی لازم خطاب به ضابطین و ماموران انتظامی صادر شد و ۴ نفر از عوامل اصلی دستگیر و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اولویت‌های ما حفظ نظم و آسایش عمومی است تصریح کرد: در برخورد با مخلین نظم و آسایش عمومی به هیچ وجه مماشات نخواهد شد و با معترضین به امنیت و آسایش عمومی برخورد شدید و قانونی انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چاقوکشی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند نزاع دسته جمعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان زورگیری و سرقت در اتوبان صدر دستگیر شدند

پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: عاملان زورگیری و سرقت در بزرگراه صدر تهران دستگیر شدند.

بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر توسط متهمین پرونده متهمین فردا با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتطامی تهران بزرگ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل دستگیر شد
  • عاملان زورگیری در بزرگراه صدر دستگیر شدند
  • عاملان زورگیری و سرقت در اتوبان صدر دستگیر شدند
  • عاملان نزاع و درگیری میدان شهرداری رشت دستگیر شدند