Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@09:08:13 GMT

پرافتخارترین تیم خوزستان از لیگ کشتی کنار کشید

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۲۳۷

پرافتخارترین تیم خوزستان از لیگ کشتی کنار کشید

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه کمیته لیگ فدراسیون کشتی مدتهاست با تبلیغات فراوان و انتشار اخبار  از عقد قرارداد کشتی‌گیران و مربیان با تیم‌های مختلف، سعی دارد اوضاع بحرانی شیوع ویروس کرونا در کشور را برای برگزاری رقابتهای لیگ، عادی جلوه دهد، پرافتخارترین تیم خوزستان از حضور در پیکارهای لیگ امسال انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه سیناصنعت ایذه در حالی تصمیم به انصراف از حضور در رقابتهای لیگ کشتی گرفتند که این باشگاه پنج سال متوالی به عنوان نماینده خوزستان در لیگ کشتی فرنگی  کشور حضور داشت و همواره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شد.

باشگاه سینا صنعت ایذه به عنوان پرافتخارترین تیم استان خوزستان، چهار عنوان نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی لیگ برتر کشور و همچنین یک عنوان قهرمانی، سه نایب‌قهرمانی و یک عنوان سومی رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های جهان را در کارنامه دارد.

هوشنگ حاتمی سرپرست باشگاه سیناصنعت ایذه، عدم حمایت کافی، وجود مشکلات مالی و همچنین شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا را به عنوان دلایل انصراف این باشگاه از حضور در رقابتهای لیگ اعلام کرد.

انصراف این باشگاه بزرگ و مدعی از  پیکارهای لیگ کشتی در حالی اعلام شد که متولی کمیته لیگ فدراسیون کشتی با وجود بحران کرونا در ایران، همچنان با اقدامات وسیع تبلیغاتی خود سعی در عادی جلوه دادن شرایط برگزاری لیگ دارد و مدعی است، نباید یأس و اضطراب و استرس را به جامعه وارد کرد!

البته سخنگوی فدراسیون کشتی روز گذشته در گفتگو با خبرنگار مهر، آب پاکی را روی دست مدعی برگزاری لیگ در شرایط کنونی کشور ریخت و گفت: اولویت تمامی برنامه های فدراسیون کشتی منطبق با حفظ سلامتی کشتی‌گیران و تمامی عوامل اجرایی کشتی است و تا اطمینان کامل از بهبود شرایط کنونی، هیچ برنامه و رویدادی در کشتی برگزار نخواهد شد.

کد خبر 4968756 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی اتحادیه جهانی کشتی وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی


 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  متن پیام آقای امیر عبداللهیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم


قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جمهوری اسلامی اسلامی ایران در رقابت‌های آسیایی قرقیزستان را به ورزشکاران، مدال‌آوران و اعضای این دو تیم پرافتخار و برادرم پهلوان علیرضا دبیر رییس پرتلاش فدراسیون کشتی کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

از خداوند متعال استمرار موفقیت و پیروزی همه زنان و مردان ورزشکار کشور عزیزمان را مسئلت دارم.

پرچم بالاست

دیگر خبرها

  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • امیرعبداللهیان قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر امور خارجه به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس