Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:12:48 GMT

نمازجمعه بیان‌کننده حقایق جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۲۸۴

نمازجمعه بیان‌کننده حقایق جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر؛ حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی گردهمایی ائمه جمعه شهرستان دامغان به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه نمازجمعه بیان‌کننده حقایق جامعه است، اظهار داشت: نمازجمعه حلقه اتصال حکومت و مردم است و این نهاد نقش مهم و تأثیر گذار در تقویت بین حکومت و مردم دارد.

وی خاطر نشان کرد: نمازجمعه یکی از برکات انقلاب اسلامی‌ایران است که امام راحل آن را احیا و امروز از سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دامغان با قدردانی از امام جمعه شهر کلاته رودبار و امام جمعه سابق شهر دیباج و تبریک به امام جمعه جدید این شهر گفت: با مدیریت خوب از دو هفته گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی نمازجمعه در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی بزرگ ائمه جمعه دامغان با حضور مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان، فرماندار و ائمه جمعه شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار و دست‌اندرکاران ستادهای برگزاری نمازجمعه و با موضوع طرح برنامه بزرگداشت اقامه نمازجمعه کشور در پنجم مردادماه برگزار شد.

کد خبر 4968743

منبع: مهر

کلیدواژه: دامغان اقامه نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آیین تکریم روزه اولی‌ها با حضور حجت الاسلام غالبی امام جمعه بخش خضرآباد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر، بخشدار و شهردار خضرآباد، اعضای شورای اسلامی شهر خضرآباد، جمع زیادی از قشر‌های مختلف مردم و والدین روزه اولی‌ها در حسینیه بزرگ شهر خضرآباد برگزار شد.   امام جمعه بخش خضرآباد در آیین تکریم روزه اولی‌ها اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌های عبودیت و بندگی خداوند متعال، روزه گرفتن است.   حجت الاسلام غالبی بیان داشت:برگزاری برنامه‌هایی نظیرجشن روزه اولی‌ها راهکار مناسبی برای ایجاد نشاط، شادابی و تشویق دانش‌آموزان به انجام مبانی دینی است.   در پایان مراسم هدایایی به چهل نفر از روزه اولی‌های خضرآبادی اهدا شد.   این مراسم به همت بخشدار و شهردار خضرآباد برگزار شد.

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • جشن روزه اولی‌ها در خضرآباد
  • پیامبر و اهل بیت رسالت هدایت و تهذیب امت را بر عهده داشتند
  • اجرای طرح ساماندهی مساجد و بکارگیری ائمه جماعات در محلات
  • امام حسن در جنگ با ایران شرکت نکرد / اگر امام حسن صلح نمی‌کرد، معاویه یوم‌المرحمه‌ی دوم را اجرا می‌کرد!
  • سیاست‌های اقتصادی بر مبنای حقایق اقتصادی جامعه اتخاذ شود
  • بهبود شاخصه‌های اخلاقی انسان‌ها با الگوگیری از امام حسن مجتبی(ع)
  • روحانیان و ائمه‌جمعه اهل‌سنت آذربایجان‌غربی جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی را محکوم کردند