Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکم فیفا در مورد شکایت کالدرون از پرسپولیس آبی سرد بر پیکره این باشگاه است تا بیشتر از قبل بابت قراردادهای مسئله داری که بسته شده و پیگیری هایی که به موقع نشده این باشگاه دچار چالش شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد طبق حکم فیفا این باشگاه موظف است مبلغ ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار به گابریل کالدرون، ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار به خوآکین و ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار به اینیگو والنسیا پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۹ هزار دلار هزینه دادرسی مجموع این پرونده‌ها باید از سوی پرسپولیس پرداخت شود.

در واقع با حکم فیفا پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۷۵۴۲۸۰ هزار دلار در این پرونده محکوم شده تا کوه بدهی های این باشگاه ارتفاع بیشتری بگیرد.

شاگردان یحیی گل محمدی این روزها در آستانه پوکر قهرمانی لیگ برتر هستند و با توجه به آمادگی و کیفیت فعلی خود، شانس بالایی هم برای فتح جام حذفی و ثبت دومین دبل متوالی دارند. این موضوع دلخوشی بزرگی برای هواداران تیم محبوب پایتخت محسوب می شود اما با نگاهی عمیق به میزان بدهی های بین المللی این باشگاه که ناشی از محکومیت های متعدد پرسپولیس در نهادهای قضایی فیفا است، هواداران این تیم دچار یاس می شوند.

در حال حاضر طبق احکام صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا باشگاه پرسپولیس در ۹ پرونده دچار محکومیت شده است که مبالغ آنها به شرح زیر است.

برانکو ایوانکوویچ: یک میلیون و ۵۵ هزار یورو

زلاتکو ایوانکوویچ: ۲۰۵ هزار یورو

ایگور پانادیچ: ۱۷۰۶۰۴ یورو

مارکو استیلینوویچ: ۱۱۴ هزار یورو

نیلسون کوریا: ۸۳ هزار دلار

ماریو بودیمیر: ۴۷۵ هزار یورو

گابریل کالدرون: ۵۷۹ هزار و ۵۰۰ دلار

خواکین: ۹۵ هزار و ۳۸۰ دلار

اینیگو والنسیا: ۷۰ هزار و ۴۰۰ دلار

با احتساب قیمت روز ارز در کشورمان پرسپولیس باید حدود ۶۲ تا ۶۳ میلیارد تومان برای این بدهی ها پرداخت کند.

این جدا از پولی است که پرسپولیس باید برای تسویه مبلغ دریافت رضایت نامه یحیی گل محمدی از شهرخودرو پرداخت کند که آن هم با احتساب تاخیر در دیرکرد حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برآورد می شود.

این روزها مدیران پرسپولیس مانور زیادی روی قراردادشان با شرکت کارگزار این باشگاه می دهند درحالیکه در هیچ یک از مفاد قرارداد پرداخت این بدهی ها به صورت مشخص درج نشده است و شرکت کارگزار تعهد کرده است در زمانی مشخص، مبلغ معینی را به حساب باشگاه واریز کند. نحوه هزینه پول دریافتی از کارگزار به عهده مدیران پرسپولیس است اما بعید به نظر می رسد کارگزاری که این روزها با فعالیت هایش در فضای مجازی، شان یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران را تا سطح تبلیغ قنادی، باشگاه های بدنسازی، اسباب بازی فروشی، بوتیک، فرش فروشی و …کاهش داده است، خارج از زمان های مقرر در قرارداد حاضر به پرداخت پولی به پرسپولیس شود تا طبق آن بتوان گره ای از مشکلات سرخ ها در محکومیت های بین المللی را باز کرد.

بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هم در روزهای اخیر نسبت به دریافت نکردن برخی مطالبات شان از باشگاه حسابی شاکی هستند و بر فرض هم اگر چنین مبالغ هنگفتی از سوی کارگزار برای پرداخت بدهی به خارجی ها در اختیار مدیران باشگاه قرار بگیرد، باید دید آنها که کفگیرشان به تگ دیگ می خورد چه راهکاری برای پرداخت مطالبات اعضای فعلی تیم و البته هزینه های پرسپولیس در فصل آینده دارند.

این روزها احوال باشگاه پرسپولیس به لحاظ مالی خوب نیست. تجربه نشان داده باشگاه های ایرانی در پرونده های فیفا موفق نبوده اند و همواره محکوم به پرداخت مطالبات و حتی جرایمی که به آن خورده شده اند.

بماند که باشگاه پرسپولیس در ماجرای پرونده برانکو حتی حاضر شد هزینه دادرسی دوباره را پرداخت کند تا دادگاه بین الملیل ورزشی تکلیف این پرونده را روشن کند و بابت احقاق حقش علیه سرمربی قهرمان سه دوره اش جوابیه ۱۳۰۰ صفحه ای نوشت باید دید در پرونده کالدورن هم قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟

همان روزهایی که کالدورن به دلیل اختلافش با محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل وقت باشگاه به مشکل اساسی خورده بود و نحوه جدایی وی قابل پیش بینی بود که این سرمربی آرژانتینی هم مانند برانکو به دنبال احقاق حقش خواهد رفت و مدل برخورد باشگاه نشان می داد که در همان رای اولیه فیفا محکوم می شود اما اینکه چرا باید اختلاف مدیرعامل با سرمربی کارش به اینجا بکشد و سایر اعضای هیات مدیره برای حل آن اقدامی نکنند جوابی است که سه عضو فعلی هیات مدیره سرخپوشان باید به آن جواب دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس گابریل کالدرون لیگ برتر باشگاه پرسپولیس هزار یورو بدهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟

به گزارش خبرآنلاین، امروز قیمت دلار با نوسان محدودی در نیمه کریدور ششم نوسان داشت. این اسکناس طی سه روز معاملاتی هفته اخیر در محدوده قیمتی مذکور معامله می‌شود.

تجارت نیوز در خبری نوشت:معامله‌گران این محدوده را منطقه جدید قیمت اسکناس آمریکایی می‌دانند. برخی فعالان بازار ارز نیز خواست سیاست‌گذار را حفظ قیمت در محدوده‌های فعلی عنوان می‌کنند.

احتمال افزایش تنش میان معامله‌گران کم شد

بازیگران بازار ارز می‌گویند فعلا ریسک جدیدی در بازار وجود ندارد و معامله‌گران احتمال بروز تنش میان ایران و اسرائیل را پایین می‌دانند. به اعتقاد آنها دلار در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین نیز نهایتا نوسانات روزانه ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی را ببیند.

تحلیلگران اقتصادی با اشاره به سیاست‌های کلان دولت مبنی بر مهار تورم، معتقدند سیاست‌گذار درصدد است با تزریق منابع به بازار ارز قیمت اسکناس دلار را در محدوده معاملاتی فعلی تثبیت کند. از دیدگاه معامله‌گران نیز محدوده قیمتی فعلی کف مطمئنی برای تصمیم‌گیری و ورود به بازار ارز به حساب می‌آید.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی قیمت دلار از ارزش ذاتی خود پایین‌تر است. آنها می‌گویند با توجه به اینکه در روزهای اخیر ریتم حرکت قیمت دلار در روند رفت و برگشتی محدودی قرار دارد؛ به نظر می‌رسد بانک مرکزی با ارزپاشی توانسته بازار را تحت تاثیر قرار دهد و عملا عرضه و تقاضا در توازن با یکدیگر قرار گرفته‌اند.

در روند رنج دلار، پوند و یورو افزایشی شد

قیمت درهم روز چهارشنبه ۲۹ فروردین نوسان کمی داشت و با کاهش ۵۰ تومانی روی رقم ۱۷ هزار و ۸۵۰ تومانی به کار خود پایان داد. تتر با کاهش قیمت دلار همراه شد و با افت ۱۵۰ تومانی روی رقم ۶۶ هزار و ۶۰۰ تومانی معامله شد.

یمت پوند انگلیس با افزایش همراه شد و با رشد نزدیک به هزار تومانی، روی رقم ۸۲ هزار و ۹۵۰ تومانی معامله شد. یورو با افزایش ۸۰۰ تومانی به کریدور ۷۰ هزار تومانی صعود کرد و با رقم ۷۰ هزار و ۷۸۰ تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896448

دیگر خبرها

  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه درباره خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی‌ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • آخرین خبر از واگذاری سرخابی ها/ رد یک شایعه در مورد خریدار استقلال و تسویه بدهی ۱۵۰ میلیاردی پرسپولیس
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد