Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته هماهنگی دیدار احزاب و شخصیت‌های ملی لبنان در بیانیه‌ای با محکوم کردن مداخلات آمریکا در این کشور تاکید کرد که شرط اول خروج از بحران‌ها گشودن باب روابط با سوریه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه البناء، کمیته هماهنگی دیدار احزاب و شخصیت‌های ملی لبنان با تاکید بر اینکه فروپاشی اوضاع اقتصادی لبنان ناشی از فشارها و سیاست‌های آمریکاست از اظهارات برخی طرف‌ها که خواستار مداخله خارجی در امور داخلی لبنان هستند ابراز تعجب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته خاطرنشان کرد که اینگونه اظهارات به معنای نادیده گرفتن حاکمیت لبنان است و نمی‌توان آن را پذیرفت.همچنین شرط اول برای رهایی لبنان از بحران ها، برقراری روابط با سوریه است.

کمیته مذکور تاکید کرد که نوسانات بازار ارز و دلار و کاهش ارزش پول ملی لبنان نتیجه مداخلات آمریکا در امور داخلی لبنان و تحریم‌های اقتصادی آن در راستای خدمت به منافع دشمن صهیونیستی و اجرای توطئه معامله قرن است.

لبنان| شیخ نعیم قاسم: مقاومت در تمام جبهه‌ها آماده استلبنان| ادامه گستاخی‌های سفیر آمریکا/ شیا٬ دیاب را تهدید کردلبنان| فراخوان مقاومت برای مقابله رسانه‌ای با فتنه‌انگیزی‌های آمریکا

کمیته هماهنگی دیدار احزاب اظهارات غیر مسئولانه«سلیم صفیر» رئیس انجمن بانک‌ها را که ثابت کرد که به درد و رنج ملت لبنان توجه‌ای ندارد را محکوم کرد و از مقامات کشور خواست که اقدامات لازم را علیه او انجام دهند و با رفتار غیر مسئولانه او برخورد کنند.

در این بیانیه از تمام رهبران مشتاق به حل بحران‌های لبنان که از دستورات و خواسته های آمریکایی پیروی نمی‌کنند،قدردانی شد؛چرا که سیاست آمریکا تنها عامل ایجاد فتنه و خرابی در لبنان است.

این کمیته سفر هیئت وزیران عراق به لبنان و تمایل چینی‌ها برای مشارکت در پروژه های مهم و ضروری زیرساخت ها برای بهبود اوضاع اقتصادی را مثبت ارزیابی کرده و در ادامه افزود که راه‌ نجات لبنان از فتنه‌ها و تحریم‌های آمریکا تنها باایجاد ارتباط با کشورهای شرقی است که برای حل بحران‌های لبنان ابراز دوستی و برادری می‌کنند .

در بیانیه مذکور آمده که اولین راه‌حل برای خروج از بحران‌های لبنان،باز شدن باب روابط با سوریه است که این کشور دروازه ای برای صادرات محصولات کشاورزی و صنعتی لبنان است که می‌تواند به اوضاع اقتصادی کشورمان کمک کند.

این کمیته در پایان از دولت خواست تا اقدامات لازم را جهت تسریع در برقراری ارتباط با کشور سوریه اتخاذ کرده و این اقدامات به گونه ای باشد که منافع ملی دو کشور را تحقق بخشد.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... لبنان| شیخ نعیم قاسم: مقاومت در تمام جبهه‌ها آماده است لبنان| ادامه گستاخی‌های سفیر آمریکا/ شیا٬ دیاب را تهدید کرد لبنان| فراخوان مقاومت برای مقابله رسانه‌ای با فتنه‌انگیزی‌های آمریکا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی

مقاومت اسلامی لبنان بیش از ۵۰ موشک به سمت مناطق صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه شلیک کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع لبنانی از شلیک بیش از 50 موشک از لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

حزب الله اعلام کرد بیش از 50 موشک کاتیوشا به پادگان «یردن» در جولان اشغالی سوریه مقر فرماندهی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی در زمان جنگ شلیک کرده است.

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ 3 شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ و مقر فرماندهی اسرائیل را درهم کوبید

به گفته این منابع، آژیر خطر در منطقه الجلیل و جولان اشغالی هم به صدا درآمده و صهیونیست ها به پناهگاهها گریختند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آمریکا : به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • آمریکا: به روسیه در رابطه با احتمال وقوع حمله تروریستی هشدار داده بودیم
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • رابطه چین و آمریکا بر آینده بشریت تاثیر دارد
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد
  • شلیک بیش از ۵۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل و جولان اشغالی
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • عامل تورم در سال ۱۴۰۲ چگونه مهار شد؟