Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان جشنواره بین المللی فیلم «ونیز» از کوجک‌تر کردن ساختار این رویداد و برگزاری آن در ماه سپتامبر خبر داد.

جشنواره ونیز قرار است از ۲ تا ۱۲ سپتامبر برگزار شود؛ این اولین رویداد بزرگ بین المللی سینما خواهد بود که پس از بحران کرونا و به صورت فیزیکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آلبرتو باربِرا» مدیر هنری جشنواره بین المللی فیلم «ونیز»، اعلام کرد، گرچه برای اجرای فاصله اجتماعی و سایر پروتکل‌های بهداشتی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره را کوچک‌تر برگزار می‌کند، اما هسته اصلی انتخاب رسمی این جشنواره، از نظر ساختار جشنواره و بخش رقابتی و همچنین تعداد عناوینی که در بخش‌های اصلی «Lido» به نمایش در خواهند آمد، دست نخورده نگه داشته شده است.

این هسته شامل ۵۰ تا ۵۵ فیلم سینمایی خواهد بود که تقریباً ۲۰ فیلم در بخش اصلی مسابقه با نام «Venezia ۷۷» روی پرده خواهند رفت. بقیه عناوین یا در بخش «Horizons» (افق ها) و یا در بخش غیررقابتی (Lido’s Out of Competition) شرکت داده می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان جشنواره ونیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل

اتحادیه جهانی کشتی در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای که پایان بخش آن رقابت‌های بیشکک بود، ایران را اولین تیمِ کامل حاضر در المپیک دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات گزینشی قاره آسیا، آخرین مسابقه گزینشی قاره‌ای اتحادیه جهانی کشتی بود که طی روزهای 31 فروردین تا 2 اردیبهشت در بیشکک برگزار شد.

تیم ملی فرنگی کشورمان که با دو نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بود، توانست هر دو سهمیه باقیمانده‌اش را در همین گزینشی گرفته و از حالا تمام تمرکزش روی المپیک باشد.

اتحادیه جهانی کشتی طی گزارشی در مورد مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا، اشاره‌ای نیز به کامل شدن تیم رنگرز برای المپیک داشته و نوشته است: ایران اولین تیمی است که هر شش سهمیه کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس را به دست آورد.

مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، محمدرضا گرایی در 67 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم سهمیه المپیک را در اولین گزینشی که مسابقات جهانی 2023 بلگراد بود به دست آوردند و امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو و علیرضا مُهمدی در 87 کیلو نیز در دومین مسابقه کسب سهمیه که پیکارهای گزینشی آسیایی بود، موفق به ثبت این مهم شدند.

به این ترتیب کشتی فرنگی ایران که در دوره قبلی المپیک در وزن 87 کیلوگرم بدون سهمیه مانده بود، دیگر در مسابقات گزینشی جهانی شرکت نخواهد کرد.

مسابقات گزینشی جهانی آخرین رویداد کشتی برای کسب سهمیه است که دهه سوم اردیبهشت ماه در ترکیه برگزار می‌شود و فینالیست‌ها همراه با نفر سوم حقیقی سهمیه المپیک خواهند گرفت.

رقابت‌های کشتی المپیک 15 تا 21 مرداد ماه امسال در فرانسه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • روایت تسنیم از آنچه در نوای هزار‌ دف ‌پالنگان گذشت + فیلم
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود