Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@13:44:31 GMT

سه زخمی بر سر اختلاف ملکی در دهلران ایلام

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۴۹۲

سه زخمی بر سر اختلاف ملکی در دهلران ایلام

به گزارش «تابناک»، سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران در گفت‌وگو با فارس در ایلام، گفت: این درگیری و تیراندازی عصر امروز سه شنبه در یکی از محلات شهرستان دهلران به پلیس اطلاع داده شد، که بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی بین دو طایفه به میزان ۸ هکتار باعث این درگیری شده و یک نفر از طرفین با تهیه اسلحه شکاری راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری را زخمی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، گفت: بلافاصله ماموران پلیس به تعقیب عامل این درگیری پرداخته و پس از شناسایی، وی را دستگیر و اسلحه را نیز کشف کردند.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی عاملان اصلی این درگیری شناسایی، دستگیر و در اختیار قاضی پرونده قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین دهلران درگیری تیراندازی اختلاف ملکی سایت غنی سازی نطنز پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: با اعلام م مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده اند و پدرشان نیز در 

همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده است به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌کند.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و گفت: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود، آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه با رایزنی‌های انجام شده، قاتل که عرصه را بر خود تنگ دیده بود خود را تسلیم قانون کرد، افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی- اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تاسف بار مشابه موثر است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • قتل در شیراز / دختر ۱۱ ساله در مزون لباس فروشنده را کشت!
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد