Web Analytics Made Easy - Statcounter

سقوط اتوبوس حامل دانش‌آموزان به داخل رودخانه‌ای در جنوب غربی چین به کشته شدن ۲۱ نفر و مجروح شدن ۱۵ نفر دیگر منجر شد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سقوط اتوبوس حامل دانش آموزان چینی به دریاچه‌ای در جنوب غربی این کشور دستکم ۲۱ نفر کشته و ۱۵ نفر مجروح برجای گذاشت.

به گزارش «خبرگزاری فرانسه» این اتوبوس حوالی ظهر به وقت محلی پس از برخورد به موانع کنار جاده به داخل دریاچه «هونگشان» در استان «گویژو» سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اتوبوس حامل دانش آموزانی بود که قصد شرکت در امتحانات ورودی دانشکده را داشتند. مقامات شهر «آنشون» گفتد که مجروحان این حادثه به سرعت به بیمارستان‌های محلی انتقال یافته و اتوبوس از دریاچه بیرون کشیده شد.

گزارشگر شبکه تلویزیونی چین نیز گزارش داد که این وسیله نقلیه شامل دانش آموزان دبیرستانی بود که می‌خواستند در امتحانات کنکور دانشکده شرکت کنند. این حادثه در شبکه‌های اجتماعی چین نیز بازتاب گسترده‌ای داشت.

مقامات چین گفتند که بیش از ۲۰۰ نفر ازجمله ۵۵ غواص حرفه‌ای در عملیات نجات بازماندگان و بیرون کشیدن اجساد درگذشتگان این حادثه شرکت داشتند. به گفته این مقامات، تحقیقات برای پی بردن به علت این حادثه در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب

 بخشدار توکهور  و هشتبندی گفت: دختر بچه ۸ساله‌ای به نام مهسا سهرابی در روستای کهورتاک از توابع بخش توکهور بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را ازدست داد.

 نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیلاب به همراه دوستانش برای دیدن سیل به کنار رودخانه می‌رود که ناگهان به خاطر بازیگوشی به داخل رودخانه سقوط می‌کند که متاسفانه دچار خفگی می‌شود و جان خود را ازدست می‌دهد.

2 جوان هم امروز بر اثر شنا در گودال آب ناشی از بارندگی ها جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • لحظاتی نفس گیر از داخل اتوبوس گرفتار شده در سیل نیکشهر (فیلم)
  • سقوط از ارتفاعات طارم سفلی قزوین ۲ فوتی برجا گذاشت
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • سانحه رانندگی جان نوعروس زرندی را گرفت
  • سقوط وحشتناک کامیون نفت‌کش در ‌رودخانه بندر خمیر
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • سقوط خودرو در کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس؛ حادثه خسارت جانی نداشته است
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • مدارس ابتدایی کیش امروز غیرحضوری است