Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خالقی مسئول امور بانوان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان گفت: علیرغم اینکه تقریبا در اواخر اردیبهشت ماه احساس شد که ماسک مورد نیاز جامعه تا حدودی تامین شده و شرکت‌های تولیدی مختلفی وارد عرصه شده اند، ولی کارگاه اصلی تولید ماسک بانوان خادم ستاد بازسازی عتبات عالیات در مسجد امیرالمومنین (ع) کوی بهارستان زنجان مجددا از ۱۲ خردادماه فعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او افزود: با همت خواهران و همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در طول یک ماه گذشته تعداد ۱۰۰هزار عدد ماسک تولید و تحویل مراجع ذیربط شده است.

او افزود: این کارگاه بصورت محور و مرکز مدیریت عمل می‌کند و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی اغلب خادمین در منازل خودشان و کارگاه‌های کوچکتر مشغول تولید ماسک هستند.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید ماسک کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت شیرینی چای مراغه در فهرست آثار ناملموس ملی

روش تهیه سوغاتی شیرینی چای مراغه به تازگی در فهرست آثار ناملموس ملی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شیرینی مخصوص چای مراغه، از شکر و آب به همراه طعم دهنده‌های طبیعی تولید و برای نوشیدن چای از آن استفاده می‌شود. این شیرینی دلچسب طرفداران زیادی در آذربایجان شرقی دارد و با بیش از ۱۵۰ سال قدمت شیرین کننده کام مردم این شهر و مسافران است.

حسین‌زاده، رئیس اتحادیه قنادان مراغه اظهار کرد: شکر پس از جوشیدن در آب در چهار مرحله فرآوری و به شیرینی نرم و خوش طعم برای نوشیدن چای تبدیل می‌شود.

وی افزود: با وجود شیرینی چای مصرف قند در مراغه خیلی پایین است. روزانه در ۴۵ کارگاه شیرینی پزی این شهر بیش از چهار تن شیرینی مخصوص چای تولید و روانه بازار می‌شود.

رئیس اتحادیه قنادان مراغه ادامه داد: این شیرینی علاوه بر مراغه، به شهرهای همجوار از جمله بناب، ملکان، عجب شیر، آذرشهر، هشترود و چاراویماق و نیز به دیگر استان‌های کشور نیز ارسال می‌شود.

حسین‌زاده تاکید کرد: این سوغاتی در گذشته به صورت ساده با طعم هل تولید و عرضه می‌شد، اما طی چند سال گذشته طعم‌های پرتقالی، لیمویی، دارچینی، زعفرانی و گل محمدی به آن اضافه شده است.

وی گفت: روزانه در هر کارگاه به طور میانگین ۱۰۰ کیلوگرم شیرینی مخصوص چای تولید می‌شود و مصرف و تولید این شیرینی در ایام سفرهای نوروزی، در فصل بهار و تابستان زیاد و کارگاه‌های تولید شیرینی در این فصل‌های بیشتر کار می‌کنند.

کد خبر 743958

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی درمانی بازساختی است
  • آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • جهاد دانشگاهی فارس آماده ارائه خدمات تحقیقاتی پزشکی است
  • جهاد دانشگاهی فارس پیشرو در ارائه خدمات تحقیقاتی و درمانی پزشکی بازساختی
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • سرمازدگی محصولات کشاورزی در زنجان
  • تشخیص ۸۰ درصد بیماری‌ها در آزمایشگاه ها/ به کارگیری هوش مصنوعی
  • ثبت شیرینی چای مراغه در فهرست آثار ناملموس ملی