Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:28:32 GMT

کتاب شعر رضوی «این‌لحظه‌ها را دوست دارم» چاپ شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۵۹۹

کتاب شعر رضوی «این‌لحظه‌ها را دوست دارم» چاپ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب شعر کودکانه رضوی «این‌لحظه‌ها را دوست دارم» سروده مریم زرنشان به‌تازگی و همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان توسط انتشارات به‌نشر منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های پروانه» و کتاب‌های «امام رضا (ع) و بچه‌ها» است.

«این‌لحظه‌ها را دوست دارم» مجموعه اشعاری کودکانه است در وصف حضرت رضا(ع)، ارتباط صمیمانه کودک با امام رضا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا کمک کن، قاب عکس، مهمان نواز، دعای پروانه، چشم آینه، نام شما، دلم مثل کبوتر، سجاده من و اتاق کوچک عناوین ۹ قطعه‌شعری هستند که در این‌کتاب چاپ و با تصویرگری مهدیه قاسمی همراه شده‌اند. طراحی گرافیک این‌کتاب هم به‌عهده محمدصابر شیخ‌رضائی بوده است.

در یکی از شعرهای این‌کتاب می‌خوانیم:

گنبد و گلدسته هایت
از اتاقم خوب پیداست
این اتاق تنگ و کوچک
بهتر از هر جای دنیاست

یک سلام گرم دارد
گنبد و گلدسته هایت
با نگاهم می فرستم
من سلامم را برایت

این‌کتاب با ۲۴ صفحه مصور، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۱۴ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4968802 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات به نشر امام رضا ع ادبیات کودک و نوجوان بازار نشر گردشگری رایزنی فرهنگی ترجمه کتاب و کتابخوانی ادبیات جهان ویروس کرونا ادبیات داستانی مرکز فرهنگی شهر کتاب تازه های نشر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی رمان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی محکمی به گوش صهیونیست ها بود

به گزارش قدس خراسان، آیت الله غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: در عملیات وعده صادق، سپاه پاسداران به همراه ارتش و نیروهای امنیتی در جهان درخشید، غوغا به پا کرد و در راس اخبار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: هدف اصلی این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و نواختن سیلی هشیارکننده به رژیم صهیونیستی بود که به نحو احسن انجام شد.

امام جمعه سبزوار گفت: تقویت بازدارندگی به معنای نشان دادن توان عملیات منهدم کننده، ویرانگر و غیرقابل بازگشت است که این پیام در عملیات وعده صادق آشکار شد و به طرف مقابل فهماند که ما می‌توانیم از گنبد آهنین و هر پدافند دیگری عبور کرده و با نهایت دقت هر هدفی را مورد اصابت قرار دهیم.

آیت الله مقیسه افزود: در کنار تبیین قدرت بازدارندگی، این سیلی به این دلیل اهمیت داشت که هیبت دروغین این رژیم کودک کش را فرو ریخت و نه تنها جبهه مقاومت بلکه کل دنیا فهمیدند که آنها رفتنی هستند و گنبد آهنین آنها افسانه ای بیش نیست.

وی ادامه داد: این عملیات به دلیل ابعاد گسترده آن به صحنه نمایش قدرت رزمندگان و ملت ایران تبدیل شد و به دشمن نشان داد که در صورت پاسخ به این عملیات، سرعت فروپاشی خود را بیشتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به گوش صهیونیست ها بود
  • ببینید | شکارچیان گنبد آهنین
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • شکارچیان گنبد آهنین (فیلم)
  • شکارچیان گنبد آهنین + فیلم
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • دعوت از وزرای چند کشور دوست و همسایه برای حضور در نمایشگاه کتاب
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • (ویدیو) لحظه انهدام سامانه گنبد آهنین با پهپاد انفجاری حزب‌الله