Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:55:16 GMT

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی عصر ماست

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۶۱۳

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی عصر ماست

سرمربی تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس از پپ گواردیولا با عنوان بهترین مربی یاد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ساکرنت، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بالاخره توانست به انتظار ۳۰ ساله هواداران تیمش پایان دهد و این تیم را به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برساند. با این حال کلوپ با فروتنی عقیده دارد که پپ گواردیولا، سرمربی تیم رقیب، بهترین سرمربی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ گفت: من به آنچه گواردیولا انجام می دهد احترام می گذارم. وقتی تیم های ما با هم دیدار می کنند من همیشه می خواهم او را شکست دهم اما هیچ مشکلی در شناخت او به عنوان بهترین مربی روزگارمان ندارم و معتقدم او بهترین مربی عصر ماست. ما با هم صمیمانه صحبت می کنیم و مشکلی با هم نداریم.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من اغلب با تیم های گواردیولا می جنگیدم. فقط در آلمان حدود سه، چهار سال این اتفاق رخ داد و حالا در لیگ برتر هم دوباره با هم رقابت داریم.

پیش از این تیم گواردیولا در هفته سی و یکم لیگ برتر لیورپول را با ۴ گل شکست داد. تیم کلوپ قبل از آن توانسته بود قهرمان انگلیس شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یورگن کلوپ بهترین مربی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت

سرمربی منچسترسیتی به این که تیمش در چنین جایگاهی قرار گرفته افتخار می‌کند. او از خاطرات ومبلی نیز صحبت کرده است. 

طرفداری | نشست خبری پپ گواردیولا برگزار شد. 

منچسترسیتی از طریق رقابت‌های اروپایی به ومبلی نمی‌رود اما با اف‌ای کاپ می‌تواند دو دیدار در بزرگ‌ترین ورزشگاه انگلیس داشته باشد. سیتیزن‌ها عصر فردا در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف چلسی خواهند رفت تا شانس خودشان را برای یکی از دو جام در دسترس فصل امتحان کنند. پپ گواردیولا در بخش اولیه نشست خبری خود به موضوعات زیر پرداخته است:

حضور در ومبلی

حضور در اینجا به عنوان سرمربی منچسترسیتی با فرصتی برای رسیدن دوباره به فینال این رقابت باورنکردنی، واقعا برای من، بازیکنانم و کارکنان باشگاه بسیار زیبا است. من عاشق ومبلی هستم. دو بار در این ورزشگاه با بارسلونا قهرمان شده‌ام، یک بار به عنوان بازیکن و یک بار هم به عنوان سرمربی که منچستریونایتد را شکست دادیم. با منچسترسیتی به دفعات متعدد در ومبلی حضور داشته‌ام. صادقانه بگویم، ورزشگاه خاصی است و خاطرات آن فراموش نخواهند شد. 

حذف بازی تکراری جام حذفی و اعتراض تیم‌های کوچک

بازی‌های تکراری برای فرصت دادن به باشگاه‌های پایین‌تر برای بازی با تیم‌های بزرگ و کسب درآمد ساخته شده است. از این نظر مشکلی وجود دارد. برای باشگاه‌های بزرگ در اروپا، حذف دیدار تکراری بسیار بهتر است. ما بازی‌های کمتری داریم، پیدا کردن تعادل دشوار است. شما بهتر از من می‌دانید که جام حذفی به این شکل بوده که به باشگاه‌های کوچک‌تر کمک کند، می‌فهمم که چرا باشگاه‌های کوچک‌تر شکایت می‌کنند. اما برای ما و برنامه‌ای که داریم، ایده بهتری محسوب می‌شود. 

بازی مجدد مقابل کول پالمر در لباس چلسی

 برای کول پالمر خوشحالم، او عملکرد خیلی خوبی دارد. کول برای دو فصل برای خروج از تیم درخواست داد، من در پیش فصل به او گفتم که باید بماند. بازیکنی استثنایی است، ما از همان ابتدا متوجه شدیم. من به اندازه چلسی برای او فرصت بازی فراهم نکردم. پتانسیل باورنکردنی دارد. من گفتم بمان اما او می‌خواست جدا شود. چه کاری می‌توانستیم انجام دهیم؟ چه می‌توانم بگویم؟

آخرین وضعیت بازیکنان منچسترسیتی

کوین دی بروین حالش خوب است، باید ببینیم ارلینگ هالند چه وضعیتی دارد. او چیزی احساس کرد، یک مشکل عضلانی، به همین دلیل تعویض شد، کوین اما خسته شده بود. طبیعی است که بازیکنان با این همه بازی با شدت بالا مشکل داشته باشند، آنها انسان هستند. 

حذف از لیگ قهرمانان اروپا

در بازی چهارشنبه نمی‌توانستیم با تمام قدرت برای 120 دقیقه بازی کنیم. باورنکردنی است که ما در این جایگاه هستیم. بازیکنانم فوق‌العاده هستند، فاصله باخت ما بسیار کم است و باید با این نتیجه را بپذیریم. حذف از لیگ قهرمانان اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد، اما کارهایی که انجام داده‌ایم باورنکردنی هستند. رئال مادرید خوب دفاع کرد. ما نمی‌توانستیم مثل آنها دفاع کنیم. به تیمم خیلی افتخار می‌کنم. ما امروز نسبت به دیروز وضعیت بهتری داریم. فردا مقابل چلسی بهتر هم خواهیم شد. 

عملکرد منچسترسیتی مقابل رئال مادرید

شروع کند داشتیم؟ متوجه هستید مقابل چه تیمی بازی می‌کردیم؟ انتظار داشتید آن‌ها توپ یا موقعیت نداشته باشند؟ 

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • کلوپ: همان لیورپول ترسناک همیشگی می‌شویم
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!