Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:37:30 GMT

زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۶۲۵

زلاتان: من در میلان، رئیس، مربی و بازیکن هستم!

زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ آث میلان بعد از پیروزی 4-2 این تیم مقابل یوونتوس گفت او در میلان‌، رئیس، مربی و بازیکن است.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 4-2 آث میلان بر یوونتوس در بازی دیشب دو تیم که با گلزنی زلاتان ابراهیموویچ برای میلان از روی نقطه پنالتی همراه بود زلاتان در پایان بازی مدعی شد که روسونری اگر از ابتدای فصل او را به خدمت گرفته بود می‌توانست قهرمان اسکودتو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زلاتان در بخش دیگری از صحبت‌هایش عنوان کرد که او در میلان، رئیس،مربی و بازیکن است.

 

 

زلاتان که در گذشته در سال 2011 با میلان فاتح سری آ شده از ژانویه سال جاری به عنوان بازیکن آزاد به میلان بازگشته. در بازی دیشب درحالیکه یوونتوس 2-0 از میلان جلو افتاده بود زلاتان گل اول تیمش را زد و نقش مهمی در بازگشت میلان و پیروزی نهایی‌اش بازی کرد.

 

ابراهیموویچ در پایان بازی گفت:" اگر من از شروع فصل اینجا بودم ما قهرمان اسکودتو می‌شدیم".

 

زلاتان در بخش دیگری از صحبتهایش گفت:" من در این باشگاه رئیس،مربی و بازیکن هستم ولی آنها فقط به اندازه یک فوتبالیست به من دستمزد می‌دهند".

 

اسطوره سوئدی میلان در ادامه در پاسخ به سوالی درباره احتمال جایگزینی استفانو پیولی با رالف رانگنیک در پایان فصل گفت:" هنوز یک ماه دیگر زمان باقی است. باید ببینیم چه می‌شود. بعضی چیزها است که ما کنترلی روی آنها نداریم".

 

 

آث میلان زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ مربی و بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد

رئیس باشگاه بارسلونا در نشست خبری گفت: امروز باعث افتخار من است که ادامه حضور ژاوی را به عنوان مربی تیم اعلام کنم. می‌دانیم که او قبلا رفتنش در پایان فصل را اعلام کرده بود، اما اکنون خبر خوبی دارم که صحبت کرده‌ایم و او به پروژه‌اش ادامه خواهد داد. او مشتاق به ادامه‌دادن پروژه‌اش است و ما مطمئن‌ایم که این بهترین خبر برای بارساست.

او در ادامه گفت: تجربه من به عنوان رئیس باشگاه این است که ثبات بسیار مهم است. دلیل دیگری هم وجود دارد. در بارسلونا در توانایی ژاوی شکی نداریم و همه با این موضوع موافق‌اند. وقتی موقعیت‌های پیچیده را تحلیل می‌کنیم، همیشه مربی‌ای را می‌خواهیم که بارسا را در ذهن داشته باشد و او را درک کند. بهترین تصمیم بدون شک ادامه‌دادن با ژاوی است.

لاپورتا در پایان گفت: حضور ژاوی در کنار بازیکنان مهم است. من خوشحالم، زیرا این نتیجه‌ای است که می‌خواهیم. ما از این تصمیم حمایت می‌کنیم. دیروز مستقیما با ژاوی صحبت کردیم و به او تبریک گفتیم. می‌توانم بگویم فصل گذشته یک لیگ تاریخی را بردیم. ژاوی و کادرش این شجاعت را دارند که این مسئولیت را بر عهده بگیرند.

او از تغییرات در کادر فنی بارسا خبر داد و اظهار کرد دکو، مدیر ورزشی باشگاه، در جریان این مسائل است و آن‌ها قصد تقویت ژاوی را دارند.

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • آقای گل تاریخ فرانسه قدم در راه مسی گذاشت!‏
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس