Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@09:04:37 GMT

ازسرگیری لیگ برزیل از ۹ آگوست با وجود شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۶۶۶

ازسرگیری لیگ برزیل از ۹ آگوست با وجود شیوع کرونا

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسپورت، برزیل به کانون ویروس کرونا تبدیل شده است. بزرگ ترین کشور آمریکای لاتین چند روزی است که بیشترین شمار قربانیان روزانه کرونا را در سراسر جهان به خود اختصاص می دهد. برزیل بعد از آمریکا بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان به کرونا در سراسر جهان دارد و دیروز (سه‌شنبه) هم خبر ابتلای رئیس جمهور این کشور به کرونا منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این که وضعیت کرونا در برزیل بحرانی است اما مقامات فدراسیون فوتبال این کشور قصد دارند لیگ فوتبال در این کشور ادامه داشته باشد.

فدراسیون فوتبال برزیل اعلام کرد که سری A این کشور از ۹ آگوست از سرگرفته می شود.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال برزیل هم تیم ها با بازی بدون تماشاگر یا بازی کردن در شهری که کرونا در آن کمتر است موافقت کرده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برزیل ویروس کرونا آمریکای لاتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل با سابقه حضور در اینتر ایتالیا به دلیل نقض قوانین ضددوپینگ دو سال محروم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گلوبوی برزیل، گابریل باربوسا مهاجم کنونی باشگاه فلامنگو دو سال محروم شد. این فوتبالیست تا آوریل 2025 از تاریخ گذراندن تست دوپینگ در 8 آوریل 2023 محروم است. این تصمیم قابل تجدیدنظر در دادگاه حکمیت ورزش (CAS) است. باربوسا بر اساس ماده 122 قانون مبارزه با دوپینگ که «کلاهبرداری یا تلاش برای کلاهبرداری در هر بخشی از فرآیند کنترل دوپینگ» را در بر می‌گیرد، متهم شده است.

انگلیس در خانه به برزیل باخت

همانطور که گلوبو اشاره می‌کند، آزمایش دوپینگ پیش از تمرین تیم فوتبال فلامنگو انجام شد. گابریل باربوسا با سایر بازیکنان در این آزمایش شرکت نکرد. این مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل  با عصبانیت پس از ناهار حاضر به دادن آزمایش شد و فقط یک قوطی باز به افسر دوپینگ تحویل داد که این برخلاف استانداردهای ضددوپینگ است. طبق گزارش آژانس ضددوپینگ برزیل، باربوسا در حین آزمایش مرتکب تخلفات ممنوعه دیگری نیز شده است.

باربوسای 27 ساله دو بار قهرمان کوپا لیبرتادورس شده است. او پیش از فلامنگو در تیم‌های سانتوس برزیل، اینتر ایتالیا و بنفیکای پرتغال بازی کرده است. باربوسا به‌عنوان بخشی از تیم ملی فوتبال برزیل قهرمان بازی‌های المپیک 2016 شد. او در مجموع 18 بازی برای تیم ملی کشورش انجام داد و پنج گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارشی از نظر منتقدان درباره آخرین کتاب چاپ شده مارکز
  • شمار قربانیان حمله تروریستی مسکو به 140 نفر رسید
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل
  • آخرین آمار قربانیان تصادفات نوروزی؛ ۵١٠ کشته/ این استان‌ها بیشترین فراوانی تصادفات را دارند
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۶ فروردین؛ ۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • طرح وزارت حمل و نقل عراق برای ازسرگیری پروازها به اروپا
  • تزریق ۱۲۵۵ مورد واکسن فلج اطفال در مناطق مرزی کشور
  • آخرین آمار تصادفات نوروزی تا امروز ۶ فروردین / این استان‌ها بیشترین فوتی‌ها را دارند