Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیرعامل شستا سفر کاری خود به استان خراسان جنوبی را با حضور در طبس و بازدید از شرکت زغال‌سنگ پروده طبس به عنوان اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، آغاز کردند.

 

به گزارش پول نیوز محمد رضوانی‌فر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) همراه با مدیران‌عامل هلدینگ‌های صدرتامین و انرژی و همچنین شرکت پارس تامین، سفر کاری خود به استان خراسان جنوبی را با حضور در طبس و بازدید از شرکت زغال سنگ پروده طبس به عنوان اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کشور، آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد رضوانی فر پس از بازدید از کارگاه لانگوال استخراج زغال سنگ در عمق ۶۵۰ متری زمین و همچنین بازدید از فرایند فرآوری محصول در کارخانه زغالشویی پروده طبس، فرایند معدنکاری و تلاش نیروها را باشکوه و غرور آفرین توصیف کرد و افزود نظم و انضباط و روحیه دلسوزی برای توسعه، در نقطه نقطه معدن مشهود بود.

غلامرضا سلیمانی نیز با اعلام اینکه بهترین و مدرنترین معدن ایران با طراحی و بهره برداری خوب و نیروی انسانی توانمند، در خدمت توسعه منطقه بوده است گفت:

تلاش می‌کنیم با تأمین ست دوم تجهیزات مکانیزه استخراج لانگوال، معدنکاری و اشتغال پایدار را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در این بازدید ضمن قدردانی از حضور مدیران عامل شستا و تاصیکو و همچنین جمعی از مسئولین شهرستان و استان در منطقه معدنی پروده، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در حوزه های مختلف مدیریتی و عملیاتی ارائه نمود.

رمضان کریتی ثانی با اشاره به جایگاه شرکت که در شش سال متوالی گذشته بزرگترین تولید کننده زغال سنگ کشور بوده است افزود:

عملیات معدنی و استخراج ذخایر را تقریباً در تمامی حوزه فعالیت خود گسترش داده ایم و برای افزایش ظرفیت استخراج زغال سنگ خام و همچنین بهبود راندمان فرآوری محصول، خرید ست دوم تجهیزات استخراج مکانیزه در معدن و اجرای طرح اسپیرال برای تولید کنسانتره بیشتر در کارخانه زغالشویی را در دست پیگیری داریم.

وی ضمن اشاره به نقش فعالیت شرکت در توسعه اقتصادی اجتماعی گفت: با توجه به سرمایه های انسانی و توانمندی های در اختیار، خواستار این مهم هستیم که با تأمین ذخایر جدید زغالی، فعالیت معدنکاری و اشتغالزایی پایدار در منطقه را توسعه دهیم.

شایان ذکر است که در این بازدید، مسائل مطرح شده شرکت زغال سنگ پروده طبس مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت و عنوان شد پروژه های توسعه این شرکت شامل در اختیار گرفتن پهنه‌های جدید زغالی برای توسعه معدن‌کاری، خرید تجهیزات استخراج لانگوال و اجرای طرح اسپیرال، افزایش سرمایه شرکت و عرضه سهام در بازار سرمایه، با حمایت و همکاری تاصیکو و شستا پیگیری خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شستا پول نیوز سرمایه گذاری معدن زغال سنگ شرکت زغال سنگ پروده طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم

پاسخ موشکی پهپادی کشورمان به رژیم صهیونیستی پاسخی همه جانبه به همه طرف‌هایی بود که در ارزیابی قدرت ایران اشتباه کرده بودند.

این عملیات مقتدرانه پهپادی موشکی، در پاسخ مشروع به حمله موشکی اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت تعدادی از مستشاران کشورمان، بامداد دیروز یکشنبه بیست و ششم فروردین انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل اورژانس برای برگزاری باشکوه یادواره عملیات بازی دراز
  • لحظه با عملیات غرور آفرین
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • عملیات غرور آفرین وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم کوبید
  • قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • ببینید | مردم کرج در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق» به خیابان ها آمدند
  • غرش غرور آفرین پهپادها و موشک های یاران حاج قاسم هیمنه ی پوشالی و تار و پود ظلم و استکبار جهانی را فرو ریخت
  • حمل و نقل با نوار نقاله‌ها در معادن چگونه انجام می‌شود؟