Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:20:47 GMT

نماینده مردم ارومیه در مجلس به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۷۹۵

نماینده مردم ارومیه در مجلس به کرونا مبتلا شد

گروه استان‌ها- تست کرونای "وحید جلال‌زاده" نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مثبت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، آذربایجان‌غربی جزو استان‌هایی است که در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار داشته و از 17 شهرستان آن، 13 شهر آلوده بوده و در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد.

در این راستا به غیر از مردم عادی، چهره‌های ورزشی و سیاسی نیز از این ویروس منحوس در امان نبوده و هر چند وقت یک بار افرادی را آلوده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر نگران‌کننده کرونایی از مشهد مقدس / ‌نتیجه 40 درصد ‌مراجعات آزمایش کرونا مثبت می‌شودکرونا مثبت‌های جزایر خلیج فارس به 59 نفر افزایش یافت

اخیرا تست کرونا وحید جلال‌زاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی مثبت شده و وی در صفحه شخص خود در اینستاگرام آن را اطلاع‌رسانی کرد.

وی در صفحه خود آورده که به‌دلیل خستگی و سردرد به پزشک مراجعه کرده و بنا به تشخیص پزشک مربوطه و پس از انجام تست کرونا پاسخ منفی تست را دریافت کرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه آورده است: به‌دلیل تشدید علائم با مراجعه مجدد به پزشک و بررسی بیشتر و انجام اسکن بنا به تشخیص پزشک، مثبت بودن ابتلا به کرونا قطعی شد و هم اکنون به‌دلیل پیشگیری از شیوع بیماری دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنم.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P1357/S6,48/CT11 بیشتر بخوانید... شمار کرونا مثبت‌های جزایر خلیج فارس به ۴۲ نفر رسید نخستین خانم باردار کرونا مثبت بوکانی سزارین شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم ارومیه در مجلس کرونا مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند

به گزارش جماران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیرا حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، باعث شده است که برخی مجموعه‌ها علی‌رغم این که دانش‌بنیان نیستند و فعالیت دانش‌بنیان نمی‌کنند، به اسم شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند. 

سلیمی همچنین مردمی‌سازی‌ اقتصاد را نیازمند راهکارهایی برای اجرا دانسته و گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید باید اقتصاد را به مردم واگذار کرد. به این منظور باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود. متاسفانه امروزه معمولا واگذاری‌ها به مجموعه‌های شبه‌دولتی یا خصولتی صورت می‌گیرد، در حالی که باید به معنای واقعی به مردم واگذار شده و دولت تنها سیاست‌گذاری و نظارت کند.

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • به گفته یک پزشک افراد باید در مورد فشار خون بالا چه کنند؟
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند