Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:41:51 GMT

زاکربرگ تعهدی به مقابله با نفرت پراکنی نشان نمی دهد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۰۸۷۴

زاکربرگ تعهدی به مقابله با نفرت پراکنی نشان نمی دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز،  برگزارکنندگان کمپین تبلیغاتی فیس بوک پس از ملاقات با مارک زاکربرگ مدیر ارشد اجرایی این شبکه اجتماعی اعلام کردند آنها هیچ نشانی از تعهد به انجام اقداماتی برای کنتر ل نفرت پراکنی مشاهده نکردند.

در حال حاضر بیش از ۹۰۰ شرکت در کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های حقوق مدنی برگزار کننده این کمپین سعی دارند با فشار بر فیس بوک، این شبکه اجتماعی را وادار کنند تا اقداماتی برای متوقف کردن انتشار پیام های نفرت پراکنانه و اخبار جعلی انجام دهد. کمپین مذکور پس از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاهپوست به دلیل خشونت پلیس آغاز شد.

گروه های ADL، «فری پرس»، «کالر آو چنج» و NAACP در یک کنفرانس ویدئویی ۲ ساعته با مارک زاکربرگ و شریل سندبرگ(مدیر ارشد اجرایی و مدیر ارشد عملیاتی فیس بوک) شرکت کردند تا درباره درخواست های گروه ها گفتگو کنند.

 «رشاد رابینسون»  مدیر «کالر آو چنج »در این باره می گوید: آنها فقط برای این در کنفرانس شرکت کردند که حضورشان را نشان بدهند.

فیس بوک نیز در پاسخ طی بیانیه ای اعلام کرد: می دانیم که به جای حرف، براساس اعمالمان قضاوت می شویم و از گروه های حاضر برای شراکت در گفتگو سپاسگذاریم.

طی کمپین «نفرت برای سودآوری را متوقف کنید» از شرکت های بزرگ خواسته شده تا تبلیغات خود در فیس بوک را در ماه جولای متوقف کنند. این کمپین خواستار ۱۰ تغییر در سیاست های فیس بوک است.

به گفته مدیر سازمان «کالر آو چنج» تنها توصیه ای که زاکربرگ و سندبرگ به آن اشاره کردند ایجاد یک سمت مرتبط با حقوق مدنی در فیس بوک بود، اما آنها نسبت به ایجاد یک پست مدیریت ارشد اجرایی یا تعریف شغل در این خصوص هیچ تعهدی ندادند.

کد خبر 4968763 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: فیس بوک اخبار جعلی تبلیغات ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری نانو فناوری فضایی نوآوری فیس بوک موبایل سامسونگ ناسا اینترنت صندوق نوآوری و شکوفایی گوشی هوشمند فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، فیلم کوتاه «چوپان» به کارگردانی مهرشاد رنجبر روانه جشنواره‌های بین‌المللی می‌شود و در اولین گام در جشنواره آلمان حضور پیدا کرده است.

این جشنواره هر ساله در «BABELSBERG KONRAD WOLF » قدیمی‌ترین دانشگاه آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره دانشجویی در اروپا بستری برای فیلم‌سازان جوان فراهم می‌کند تا آثار خود را از سراسر دنیا به نمایش بگذارند.

پنجاه و سومین دوره جشنواره «sehsuchte» از ۲۵ تا ۲۸ آوریل (۶ تا ۹ اردیبهشت) در موزه فیلم پوتسدام آلمان برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان «چوپان» آمده است: «روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.»

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری‌مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرشاد رنجبر، تهیه‌کننده: مژگان رایگان، رضا فتح الهی‌پور، گروه کارگردانی: آرمان اسماعیلی، راوین طاهامی، علی باقری، مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: میثم حسنلو، صداگذار: رامین ابوالصدق، موسیقی: آریا گازر، طراح صحنه: حامد اصلانی، طراح لباس: مسیحا اصلانی، گریم: مونا طباطبایی، اصلاح رنگ: فربد جلالی، منشی صحنه: ارغوان نادعلی، عکاس: صحرا جمشیدی، مدیر تولید: امیر پیرصالحی، پخش بین‌الملل: مهرشاد رنجبر و مریم بختیاری مشاور رسانه: سمیرا افتخاری.

کد خبر 6080902

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های پوشیدنی را متا توسعه می‌دهد
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • کنعانی: اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوز‌ها مقابله کنند
  • اگر اعضای گروه هفت دنبال ثبات هستند، با تجاوزها مقابله کنند
  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • «نیشتر» را با صدای اردشیر منظم بشنوید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • در دیدار آقای مدیر با آهنگساز پیشکسوت چه گذشت؟
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران