Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به وضعیت لیگ ایران و نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی پرداخت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به بررسی لیگ‌های فوتبال آسیانه مرکزی پرداخت. سایت AFC نوشت: سال ۲۰۲۰ برای لیگ‌های فوتبال به شکل متفاوتی گذشته است. ولی به نظر می‌رسد تاریخ برای لیگ‌های آسیای مرکزی در حال تکرار است و تیم‌های قهرمان در سال ۲۰۱۹ دوباره در آستانه قهرمانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ازبکستان، ایران و تاجیکستان مدافعان قهرمانی در آستانه قهرمانی قرار دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت لیگ ایران و پرسپولیس نوشت: با وجود اینکه ۷ هفته به پایان لیگ برتر ایران باقی مانده، اما پرسپولیس با اختلاف ۱۲ امتیازی صدر جدول است و از دیگر رقبا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. به نظر می‌رسد پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

کارت قرمز کمال کامیابی نیا در نیمه اول بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر شاگردان یحیی گل محمدی را متوقف نکرد. مهدی ترابی موفق شد در این بازی در دقیقه ۶۶ بازی گل پیروزی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!