Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:49:20 GMT

چهار شرکت تعاونی جدید در دامغان ایجاد شد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۵۹۴

چهار شرکت تعاونی جدید در دامغان ایجاد شد

محمود پورمعظمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، تصریح کرد: شهرستان دامغان در سال گذشته چهار شرکت تعاونی جدید به ثبت رساند که از این تعداد سه شرکت کشاورزی و یک شرکت تولیدی بود. 

وی اضافه کرد: این چهار شرکت با سرمایه ۱۸۰ میلیون ریال، برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است. 

پورمعظمی ادامه داد: یک اتحادیه تعاونی نیز با عنوان زنبورداران در سال گذشته آغاز به کار کرد که از افتتاح این اتحادیه چهار شغل ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهارداشت: در حال حاضر نزدیک به ۲۰۰ تعاونی فعال در شهرستان دامغان وجود دارد که بیش از ۷۵ هزار نفر عضو این تعاونی‌ها هستند.

پورمعظمی، شرکت‌های تولیدی، توزیعی، خدماتی را از مهم‌ترین تعاونی‌های دامغان عنوان کرد و گفت: این شرکت‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله صنفی، کشاورزی، عمران، فرش دستباف، مسکن، سهام عدالت و حمل‌ونقل فعالیت دارند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دامغان خاطر نشان کرد: ۲ شرکت تعاونی اشراق دیباج و دهیاری بخش امیرآباد از جمله تعاونی های فعال در شهرستان هستند که به‌ عنوان تعاونی‌های برتر سال ۹۸ انتخاب و تجلیل شدند. 

۲۳ تعاونی ویژه بانوان در دامغان فعال است.

برچسب‌ها تعاون روستایی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دامغان کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دامغان کارآمدی دولت تعاون روستایی اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دامغان کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروهای مسروقه در دامغان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامحسین عرب صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کلانتری ۱۱ شهر دامغان بیان کرد: در پی وقوع سرقت ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در شهرستان دامغان، بلافاصله تمامی گشت‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی وارد عمل شدند.

وی افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ و ۱۲ شهرستان دامغان با هوشیاری و دقت نظر موفق به کشف وسایل نقلیه سرقتی در کمتر از ۲۴ ساعت شدند.

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی سارق یا سارقان همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمن و بازدارنده مجهز کنند.

عرب همچنین گفت: مردم شهرستان دامغان در صورت مشاهده موارد مشکوک، به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 6080669

دیگر خبرها

  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس