Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: با شیوع ویروس کرونا یک سری واحدهای صنعتی به طور یقین متضرر شدند ولی با نگاه مثبت کرونا فرصتی برای کسب و کارهای تحت وب است. - اخبار استانها -

بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر روند فعالیت واحدهای صنعتی استان اظهارداشت: به طور یقین واحدهای صنعتی استان به ویژه در  دو تا سه ماه که محدودیت داشتیم به دلیل اینکه به موقع نتوانستند مواد اولیه خود را تامین یا محصول خود را به بازار روانه کنند  و یا در بحث‌های تامین مالی و نقدینگی با مشکل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا یک سری واحدها به طور یقین متضرر شدند ولی با نگاه مثبت نیز باید گفت کرونا فرصتی برای کسب و کارهایی که تحت وب هستند یا ملزومات فضای پیشگیری از کرونا (ماسک، دستکش ، الکل مواد ضدعفونی و...) را تهیه می‌کنند یک فرصت است ولی به تبع یک سری واحدها متضرر شدند.

کهگیلویه و بویراحمد| 6646 واحد تولیدی - صنفی آسیب دیده از کرونا شناسایی شد1500 واحد تولیدی راکد کشور به عرصه تولید باز می‌گرددرشد پرداخت تسهیلات رونق تولید در گیلان/ 1643 واحد تولیدی تسهیلات دریافت کردند

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان عنوان کرد: شیوع کرونا در مجموع روی اقتصاد استان و به ویژه واحدهای توزیعی و صنفی تاثیر بسیار موثری داشته است یعنی نه تنها واحدهای تولیدی بلکه بر روی واحدهای توزیعی و صنفی تاثیر گذاشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شناسایی 16 خوشه کسب و کار در استان لرستان بیان کرد: در حال حاضر سه خوشه فرش، عسل و امسال خوشه آبزیان شروع به کار کرده است.

رازانی گفت: امیدواریم با توسعه خوشه‌ای کسب و کارها کمک شایانی به کسب و کارهایی که عمدتا خرد یا خانگی هستند انجام گیرد چرا که این کسب و کارها نقش مهمی در ایفای اشتغال جامعه به عهده دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه هر خوشه ذی‌نفع خود را دارد متقاضیان می‌توانند به دفتر خوشه مربوطه مراجعه کنند و در آنجا از حمایت‌های ( حمایت‌های معنوی شامل شرکت در نمایشگاه‌ها، بسته بندی محصول، حمایت پژوهشی و...) لازم که یک پروسه سه ساله دارد بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... کهگیلویه و بویراحمد| ۶۶۴۶ واحد تولیدی - صنفی آسیب دیده از کرونا شناسایی شد بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی استان گلستان در تملک بانک‌ها قرار دارد استاندار قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: اجازه ندادم هیچ واحد تولیدی تعطیل شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای صنعتی واحد تولیدی متضرر شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا راشکی پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: در سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «مهار تورم و رشد تولید» شد، تعداد ۶۱ واحد تولیدی در گستره شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش ظرفیت داشتند.

وی اظهار کرد: این واحدهای تولیدی، واحدهایی هستند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف با ظرفیت تولید زیر ۵۰ درصد مشغول به فعالیت بوده و با اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی استان به ظرفیت تولید مطلوب بازگشته‌اند.

وی بیان کرد: این ۶۱ واحد تولیدی، با راهکارهای مختلفی از جمله پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، بازاریابی، تأمین مواد اولیه، افزایش سهمیه سوخت به افزایش ظرفیت تولید دست یافته‌اند.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: از این ۶۱ واحد تولیدی، ۴۹ واحد در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و ۱۲ واحد خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش ظرفیت تولید این ۶۱ واحد تولیدی، زمینه تثبیت اشتغال هزار و ۱۵۳ نفر فراهم شده است.

کد خبر 6064715

دیگر خبرها

  • ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان افزایش ظرفیت تولید داشتند
  • افزایش ظرفیت تولید ۶۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت تولید در ۶۱ واحد صنعتی سیستان و بلوچستان
  • افزایش ظرفیت ۶۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲
  • راه اندازی مجدد ۴۱ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد