Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس شنیده‌ها، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد پس از سه سال مسئولیت در این معاونت از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس گمانه زنی‌ها، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد پس از سه سال مسئولیت در این معاونت از سمت خود استعفا داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، شنیده ها  حاکی از این است که  طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با این استعفا موافقت کرده و قرار است فرد جایگزین به زودی معرفی شود.

گفته می شود؛ علت اصلی استعفای حجت الاسلام کلانتری، انتقاداتی است که به عملکرد وی در این حوزه وارد شده است. در این مدت سه ساله از بحث‌های فرهنگی گرفته تا مسائل دانشجویی نسبت به حل آن‌ها کمترین اقدام صورت گرفته است، اساسنامه فرهنگی دانشگاه آزاد در ابتدای مسئولیت وی تدوین و به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد اما هیچ اقدامی از سوی واحدهای دانشگاه آزاد صورت نگرفت و این اساسنامه اجرایی نشد .آخرین مسئله هم بحث شهریه‌های دوران کرونا دانشگاه آزاد است که این معاونت که در خصوص تخفیف شهریه هیچ اقدام موثری را انجام نداد.

گفته می‌شود حسین قدیانی رئیس سابق سازمان بسیج دانشجویی، حجت الاسلام جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات، فرزاد جهان بین معاون دانشجویی سابق دانشگاه شاهد از گزینه‌های جایگزینی هستند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد حجت الاسلام کلانتری طهرانچی معاون فرهنگی دانشگاه آزاد حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهکیلویه و بویراحمد، در مراسم گرامیداشت شهید هدایت الله طیب که در جوار مزارآن شهید والامقام در روستای روستای موگر لنده برگزار شد، سید مسعود پرهیزگاری گفت: برای استفاده هر چه بهتر و بیشتر از ثروت عظیم دفاع مقدس و همچنین ارائه الگو‌های مناسب به جامعه، هر ساله شهید شاخص دانشجوی کشور معرفی می‌گردد و امسال به جهت پاسداشت اقدامات و فعالیت‌ها و برجسته کردن ویژگی‌های ممتاز شهید هدایت الله طیب، این شهید بزرگوار، به عنوان شهید شاخص دانشجویی کشور معرفی شد.
در این مراسم فرماندار لنده با اشاره به فراگیر شدن وصیت‌نامه شهید هدایت الله طیب در سطح استان و کشور گفت: یکی از خواسته‌های این شهید در وصیت‌نامه اش، احداث یک پل ارتباطی به روستای موگر، محل تولد او، بود که به برکت پیکر مقدس این شهید بزرگوار این مهم تحقق پیدا کرد.
جلال دانش افزود:: قبر مطهر شهید در روستای موگر مکانی زیارتی و سیاحتی و فرهنگی برای آحاد همه مردم به خصوص دانشجویان است.
 مسئول برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: یادواره شهید طیب یکی از ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان است.
مثنوی گفت: قراراست همچنین در ذیل برنامه‌های مهم این کنگره، فیلم سینمایی این شهید با هنرمندی اساتید برجسته کشور تولید شود.
در این مراسم از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.
دانشجوی شهید هدایت الله طیب یکی از شهدای شاخص کهگیلویه و بویراحمد است که دانشگاهش در فلوریدای آمریکا را رها کرد و به جبهه‌های جنگ شتافت و درعملیات فتح‌المبین به فیض شهات شد.


زندگینامه شهید هدایت الله طیب:
هدایت الله طیب در سال ۱۳۳۳ در روستای واقع در موگر در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. دوران کودکی خود را تا سال ۱۳۴۰ در روستای موگر درکنار پدر و مادر خود با تربیت اسلامی می‌گذارند و در سال ۱۳۴۱ دوران تحصیلی خود را شروع کرد و دوران دبستان خود را در دبستان ابتدایی پاقلعه گذارند بقیه دوران ابتدایی خود را در سوق گذراند ولی این شهید، چون علاقة فراوان به علم و دانش داشت و در روستای سوق مدرسه راهنمایی وجود نداشت در سال ۱۳۴۸ از روستای سوق به سوی شهر بهبهان مهاجرت کرد و در مدرسه ۲۵ شهریور بهبهان شروع به تحصیل کرد. شهید طیب در دوران دبیرستان فعالیتی علیه رژیم طاغوتی شاهنشاهی شروع کرد و در سال ۱۳۵۳ که دیگر دوران پایان تحصیل او بود در بعضی از امتحانات شرکت کرد که ناگاه بدست ساواک گچساران دستگیر شد. مدت دو شبانه روز زندان بود و بعد از آن شهید حق را آزاد کردند و به او هشدار دادند که اگر کسی علیه او گزارش می‌داد بلافاصله او را نابود می‌کردند. بعد از انکه او از زندان آزاد شد در بقیة امتحانات شرکت نکرد و به روستای سوق آمد که از بقیه امتحانات شهریور که یکی از آنها را امتحان نداده بود. رئیس دبیرستان با در نظر گرفتن وضع درسی او نمره درسی را به او داد و او قبول شد.
بعد از دوران دیپلم دوران سربازی او شروع شد و در سال ۱۳۵۴ اعزام به سربازی شد و در دوران سربازی به عنوان گروهبان یکم انتخاب گردید و در سال ۱۳۵۶ دوران سربازی خود را به پایان رسانید، اما در دوران سربازی مواظب بود که مبادا دیگر به دست ساواک دستگیر شود.
پس از اتمام سربازی خود به روستایی که در آن زندگی می‌کرد بازگشت، اما چون می‌دانست که دوباره هر لحظه ساواکیان علیه او به ادارة ساواگ گزارش می‌دهند و خود را در امان ندید از آنجا به شهر اهواز هجرت فرمود و مدت چند ماهی را در یک شرکت خارجی بنام شرکت «کنترکسیون» گذراند. البته نامبرده در آن شرکت رئیس کارگزینی بود و در طول مدت این چند ماهی که آنجا بود فعالیت اسلامی داشت از جمله کتاب و نوار‌های مذهبی بین کسانی که در آن شرکت کار می‌کردند پخش می‌نمود تا اینکه ساواک از کار او و دوستانش باخبر شدند و یکی از دوستانش را که برای بدست آوردن کتاب و نوار‌های مذهبی همکاری می‌نمود دستگیر کردند و، چون شهید طیب می‌دانست که اگر در آن شرکت بماند ساواک او را دستگیر خواهد کرد پول، مدت زمانی را که آنجا کار کرده گرفت و بسوی بهبهان حرکت کرد که مبادا به دست ساواک بیفتد. یک ماه را در بهبهان گذراند و تازه مردم در بعضی از شهر‌ها علیه شاه خائن دست به تظاهرات می‌زدند که یکی از این شهر‌ها بهبهان بود و شهید طیب مدتی را که آنجا بود در تظاهرات همگام با مردم بود تا اینکه مدارک خود را برای رفتن به آمریکا تهیه نمود و در روز ۱۵ شهریور ۱۳۵۶ در فرودگاه آبادان ایران را به قصد آمریکا ترک نمود و مدتی در آمریکا بیکار بود تا خانه و سایر وسائل درسی خود را در آنجا آماده کرد و بعد از اینکه تمام امکانات برایش فراهم شد. درس خواندن در یکی از شهر‌های آمریکا به نام فلوریدا آغاز کرد، اما چون آنجا دانشجویان انجمن اسلامی نداشتند و فعالیت فراوانی در تشکیل انجمن اسلامی کرده است که از جمله یک قسمت از خانة خود را که کرایه نشین بود در اختیار دانشجویان قرارداد و پس از مدتی انجمن اسلامی در شهر فلوریدا تشکیل گردید. 


وقتی جنگ ۸ ساله شروع شد او یکی از کسانی بود که آمریکا را به قصد جبهه ترک گفت و وقتی که به تهران رسیدند به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران خود را معرفی کردند و یک ماه دوره را در شیراز گذراند و بعد از تمام شدن دوره بسوی جبهه آبادان حرکت کرد.
شهید از جان گذشته شش ماه را در جبهه آبادان گذراند و در عید سال ۱۳۶۰ در روستایی که در آن زندگی می‌کرد بازگشت و بعد از آنجا بسوی سوق آمد و شروع به فعالیت‌های اسلامی نمود از جمله فعالیت‌های ایشان در مسجد‌های سوق دهنده البته در ماه مبارک رمضان ۱۳۶۰ بود و نمایشگاه عکس و پوستر از فعالیت‌های برادران دانشجوی ایرانی مقیم آمریکا به معرض نمایش گذاشت و چند تن سخنرانی در مسجد سوق دلنده انجام داد.
در روز دوم آبان سال ۱۳۶۰ بسوی تهران حرکت کرد و بعد از چند روز تهران را به قصد اهواز برای حضور در جبهه ترک کرد.
شهید طیب مدت چهار ماه که در جبهه بود برای خدمت به اسلام و مسلمین یعنی بدون هیچ گونه حقوقی به اسلام خدمت می‌کرد تا اینکه به آرزوی دیرینة خود که همان عشق به لقاء الله بود رسید.

دیگر خبرها

  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • شهید طیب، شهید شاخص دانشجویی۱۴۰۳
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • شهید هدایت الله طیب شهید شاخص دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۳
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • راهکارهای شش‌گانه مشارکت مردم در تحقق جهش تولید
  • تحقق شعار سال با به‌روزرسانی فناوری‌ و تجهیزات بخش تولید
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری