Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@21:31:53 GMT

اشاره AFC به فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۷۸۳

اشاره AFC به فاصله ۱۲ امتیازی پرسپولیس با رقبا

سایت AFC نوشت به نظر می‌رسد تنها مسئله در لیگ برتر ایران، زمان قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس مسئله مهم است.

به گزارش مشرق، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، گزارشی درباره هفته گذشته مسابقات لیگ کشورهای ازبکستان، ایران و تاجیکستان منتشر کرد.

در بخشی از گزارش آمده است: در فاصله هفت هفته تا پایان مسابقات و با 12 امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین رقیبان، به نظر می‌رسد مسئله این است که پرسپولیس، چه زمانی به چهارمین سال متوالی به قهرمانی لیگ برتر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت قرمز کمال کامیابی‌نیا در نیمه اول هم نتوانست مانع تیم یحیی گل‌محمدی شود و تنها گل مهدی ترابی در دقیقه 66، پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر شاهین بوشهر را تثبیت کرد.
تساوی بدون گل مقابل سایپا، شانس سپاهان برای گرفتن مدافع عنوان قهرمانی را کاهش داد و شهر خودرو هم با برتری خارج از خانه مقابل گل‌گهر، با تفاضل گل کمتر به جایگاه سوم جدول رسید.

در حالی که به نظر می‌رسد مبارزه برای قهرمانی، یکطرفه پیش می‌رود، فوتبال ایران تحت تاثیر ویروس کووید19 است و دو دیدار با ابتلای بازیکنان زیادی از استقلال و فولاد خوزستان به کرونا به تعویق افتاد. سازمان لیگ فوتبال ایران پیش‌تر اعلام کرده بود اگر تست کرونای پنج بازیکن از تیمی مثبت شود، دیدارهای این تیم به زمان دیگری موکول می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • درخشان: فوتبال ایران با مدیریت بیگانه است
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲: ناکامی در جام ملت‌ها با وجود شروع امیدوارکننده
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • اولین صعود آسیا رقم خورد: استرالیا!
  • سرپرست ملوان: فاصله ۲۰ امتیازی با نساجی باعث فریب ما نمی‌شود