Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@23:55:20 GMT

نماینده‌ای که خودش را لو داد؛ من خودم اطلاعاتی ام

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۹۲۴

نماینده‌ای که خودش را لو داد؛ من خودم اطلاعاتی ام

محمدحسن آصفری، نماینده مجلس نهم و یازدهم مجلس، به سخنان ظریف واکنش نشان داده و با اشاره به اظهارات محمدجواد ظریف که گفته بود یکی از نمایندگان محتوای محرمانه یکی از جلسات را به بیرون درز داده است، سوابق خود را لو داد.

شرق نوشت: وی گفت: «اصلا چنین صحبتی صورت نگرفته است و اگر آقای ظریف چنین سندی دارد، لطف کنند و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا مذاکرات از سوی سفارت ایران در مسکو ضبط شده و اگر آقای ظریف دلیل یا سند دیگری دارند، ارائه بدهند. تنها صحبتی که ما با آقای پوتین داشتیم، درباره بحث نفت در برابر کالا بود که آقای ظریف حاضر نشد این موضوع را دنبال کنند و پیگیر باشند. من حاضر هستم با آقای ظریف در یک مناظره شرکت کنم و اسناد خودم را ارائه دهم؛ ضمن اینکه آقای وزیر هم می‌تواند اسناد و مداک خودش را منتشر کند. بنده به‌قدر کافی کار اطلاعاتی و امنیتی انجام داده‌ام که بدانم کدام خبر سری است و کدام خبر غیرسری. آقای ظریف بهتر است کم‌کاری‌ها و عدم پیگیری‌های مطالبات بحق مردم را در حوزه دورزدن تحریم‌ها بهانه نکنند».

ظریف در صحن مجلس بدون اشاره به نام نماینده خاصی گفته بود «یکی از نمایندگان می‌گفت چرا شما نمایندگان را در جلسات خود راه نمی‌دهید؛ اتفاقا همان برادر در مذاکرات به کلی سری من و پوتین حضور داشت و بعد از آن گفت قرار است روسیه از ما نفت بخرد؛ همان گفته موجب قطع خرید نفت ایران از سوی روسیه شد؛ چون هرکجا که روس‌ها خواستند از ما نفت بخرند، آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفتند؛ درحالی‌که می‌شد جور دیگری رفتار شود. درباره چین و برجام هم همین‌گونه است؛ این معضلی است که سیاست خارجی با آن روبه‌رو است و کسی هم به کمک ما نمی‌آید».

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزیر خارجه نماینده سابق مجلس مجلس شورای اسلامی آقای ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌های یک خطا همچنان دست از سر ‏بارسا و مدافعش رونالد آرائوخو برنداشته است.

خطایی در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ‏بارسلونا و پاری سن ژرمن. بارسا که در خانه‌اش بازی را بهتر آغاز کرده ‏بود ناگهان با خطایی غیرضروری از طرف آرائوخو روی بردلی بارکولا ‏شوکه شد. داور کارت قرمز را مقابل چشم‌های آرائوخو گرفت و ورق ‏به صورت کامل به ضرر بارسلونا برگشت. ‏

بارسا که پیش از این اخراج 1-0 پیش بود بعد از 10 نفره شدن بازی را ‌‏4-1 واگذار کرد تا به شکلی تحقیرآمیز از تورنمنت حذف شود. انتقادها ‏از آرائوخو حتی به رختکن رسید و گوندوگان در یک مصاحبه به ‏صراحت از خطای او انتقاد کرد. ‏

دیروز رسانه‌های کاتالان گزارش دادند که مدیران بارسا آنقدر از آرائوخو ‏و کاری که با بارسا در اروپا کرده شاکی‌اند که تصمیم به فروش او در ‏تابستان گرفته‌اند. اقدامی که دلخوری این مدافع اهل اروگوئه را در ‏پی داشته است.

‏بردلی بارکولا، ستاره جوان پی‌اس‌جی، مثل قاتلی که دوباره به صحنه ‏جرم برگردد امروز روی زخم آرائوخو نمک پاشید و گفت از عمد ‏شرایطی بوجود آورده که آرائوخو را در موقعیت خطا کردن قرار بدهد ‏چرا که می‌دانسته او در چنین موقعیتی دچار اشتباه می‌شود. ‏

بارکولا به آر ام سی اسپورت گفت:" می‌دانستم که آرائوخو با سرعت ‏خیلی زیاد دارد می‌آید. پیش خودم گفتم توپ را جلوتر از آرائوخو ‏می‌اندازم چون در بازی رفت با او موقعیت مشابهی داشتم ولی ‏نتوانستم توپ را درست جلوی او بفرستم و آن دفعه او موفق شد. ‏این بار پیش خودم گفتم توپ را دقیقا جلوی پای آرائوخو می‌اندازم ‏چون در این صورت دو حالت پیش می‌آید: یا او اشتباه می‌کند و روی ‏من خطا می‌کند یا اینکه با گلر تک به تک می‌شوم". ‏

دیگر خبرها

  • قاتل آرائوخو اعتراف کرد: می‌دانستم اشتباه می‌کند!‏
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است