Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@01:14:16 GMT

کشف 30 ميليارد کالاي قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۱۹۲۹

کشف 30 ميليارد کالاي قاچاق

خبرگزاری آریا- رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 2 هزار و 889 چمدان مسافرتی، 247 طاقه پارچه، 172 کارتن اسباب بازی و... به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ " نعمت اله علیپور " گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی کالای قاچاق در انباری واقع در جنوب پایتخت، بررسی موضوع در دستور كار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، هویت مالک و محل انباری در صالح آباد شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انباری اخذ شد.
سرهنگ علیپور با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار 2 هزار و 889 چمدان مسافرتی، 247 طاقه پارچه، 172 کارتن اسباب بازی، 60 دستگاه جاروبرقی، 28 کیسه لوازم خرازی، 66 دستگاه (ماینر) بیت کوئین و ... فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کردندو کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.
به گفته سرهنگ علیپور ، در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود

 سرهنگ "جمشید سیاه منصور" اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ دستگاه خودرو سواری سمند و پژو ۴۰۵ مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیفی مقادیری انواع قاچاق فاقد مجوز کشف و ۴ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ سیاه منصور با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند و متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقيف خودروي قاچاق در ساري
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد