Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:18:17 GMT

اعتبارنامه منتخب گچساران تصویب نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۰۵۴

اعتبارنامه منتخب گچساران تصویب نشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ۲۵۱ نماینده مجلس در رای گیری برای گزارش کمیسیون تحقیق پیرامون اعتبارنامه آقای غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران شرکت کردند که ۱۰۲ نفر موافق، ۱۲۸ نفر مخالف و ۲۱ نفر ممتنع رای دادند.
بدین ترتیب اعتبارنامه آقای تاجگردون به تصویب نمایندگان نرسید.

انتهای پیام/ع

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت

ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، ظاهراً چت‌بات هوش مصنوعی متا با نام Meta AI، برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار گرفته است.

هند یکی از بزرگ‌ترین بازار‌های اپلیکیشن واتس‌اپ محسوب می‌شود و حالا متا هوش مصنوعی Meta AI خود را در دسترس برخی کاربران آن قرار داده است تا بتوانند از طریق این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب، به‌صورت مستقیم با دستیار هوش مصنوعی این شرکت تعامل داشته باشند.
هوش مصنوعی متا برای واتس‌اپ

کاربرانی که به این ویژگی دسترسی پیدا کرده‌اند، در سمت راست و بالای لیست چت‌های واتس‌اپ خود با آیکون جدیدی مواجه می‌شوند که به‌شکل یک حلقه رنگارنگ است. Meta AI توسط مدل زبانی بزرگ این شرکت، Llama پشتیبانی می‌شود و کاربران می‌توانند در مورد موضوعات مختلفی با آن مکالمه داشته باشند.

البته باید به این نکته مهم توجه داشت که هوش مصنوعی متا درحال‌حاضر فقط برای برخی کاربران منتخب واتس‌اپ در هند در دسترس قرار است، بنابراین تا زمان دسترسی عموم کاربران به آن باید بیشتر صبر کنیم. عرضه محدود این ویژگی به این معنی است که متا احتمالاً درحال جمع‌آوری داده‌ها و بازخورد‌های کاربران در مورد Meta AI است.

متا درحال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوتی برای سرویس‌های خود است. اخیراً در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود. همچنین این غول فناوری برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای توسعه هوش مصنوعی عمومی دارد و اخیراً در گزارشی به توسعه یک فناوری اشاره شده بود که می‌تواند استدلال کند.

منبع: دیجیاتو

دیگر خبرها

  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد | افشاگری در خصوص به هم ریختن تصورات تل آویو
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیئت وزیران رسید
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس