Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به بررسی لیگ های فوتبال آسیانه مرکزی پرداخت. سایت AFC نوشت: سال 2020 برای لیگ های فوتبال به شکل متفاوتی گذشته است. ولی به نظر می رسد تاریخ برای لیگ های آسیای مرکزی در حال تکرار است و تیم های قهرمان در سال 2019 دوباره در آستانه قهرمانی قرار دارند. در ازبکستان، ایران و تاجیکستان مدافعان قهرمانی در آستانه قهرمانی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت لیگ ایران و پرسپولیس نوشت: با وجود اینکه 7 هفته به پایان لیگ برتر ایران باقی مانده اما پرسپولیس با اختلاف 12 امتیازی صدر جدول است و از دیگر رقبا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. به نظر می رسد پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

کارت قرمز کمال کامیابی نیا در نیمه اول بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر شاگردان یحیی گل محمدی را متوقف نکرد. مهدی ترابی موفق شد در این بازی در دقیقه 66 بازی گل پیروزی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: راهکار رسول پناه برای حل بحران در پرسپولیس

256 41

کد خبر 1407868

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر