Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام جمعه شهرستان کرج و نماینده ولی فقیه در استان گفت: پلیس اسلامی از آشکارترین جلوه های اقتدار نظام و میدان عملی شدن بسیاری از ارزش ها و فضایل اخلاقی است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، آیت الله "محمدمهدی حسینی همدانی" با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان و دیدار با سردار "عباسعلی محمدیان" فرمانده انتظامی استان، با اشاره به اهمیت مقوله امنیت در جامعه اظهار داشت: امنیت یکی از نعمت های بسیار ارزشمند خداوند است که در سایه آن انسان ها آرامش را احساس می کنند و نبود آن موجب اضطراب در بین شهروندان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: پلیس مسلمان حضور خداوند را همیشه و در همه حال احساس می کند و هیچ گاه از او غافل نیست و به وسیله این ویژگی تمام سختی های کار را می پذیرد و خدمت به بندگان خدا را در واقع خدمت به خدا می داند و به آن عشق می ورزد.
وی افزود: نیروهای انتظامی به عنوان نیروهای مومن و انقلابی همواره در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان دفاع خواهند کرد.
امام جمعه شهرستان کرج با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی استان البرز در انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی در زمان شیوع ویروس کرونا در تعطیلات نوروز امسال، اظهار داشت: بدون شک زحمات بسیاری از سوی نیروی انتظامی استان در این زمینه انجام شده است که شایسته تشکر و قدردانی است.
آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم پلیس برقراری نظم و امنیت شهروندان است، تصریح کرد: تعامل و همکاری آحاد مختلف مردم با پلیس در انجام موفقیت آمیز ماموریت های این نیروی خطیر نقش مهمی دارد.
وی ادامه داد: از زمان ورود ویروس منحوس کرونا به کشور همه نهادهای خدمات رسان با تمام توان در راه حفظ سلامتی مردم گام برداشته اند و در این راستا نیروی انتظامی استان البرز نیز به صورت شبانه روزی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اقدامات مثبتی داشته است.
امام جمعه شهرستان کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز، در پایان با آرزوی توفیق روزافزون برای فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر وی از خداوند متعال صحت و سلامتی را برای خادمان استان البرز مسئلت کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پلیس اسلامی انتظامی استان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدتقی جهان‌پور با بیان اینکه با کمبود نیروی انسانی در حوزه پرستاری مواجه هستیم، اظهار کرد: برآوردهای سازمان نظام پرستاری در ارتباط با نیاز نیروی انسانی در بخش پرستاری بیانگر این است که با کمبود بیش از  ۱۰۰هزار نفری مواجه هستیم. سازمان نظام پرستاری از «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان برنامه و بودجه» تقاضا دارد موضوع کمبود نیروی انسانی پرستاری را در کانون توجه قرار دهند. 

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده برای جذب نیروی پرستاری گفت: بنا بر اعلام معاونت درمان وزارت بهداشت، ۱۶هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه شده، در حالی که فقط ۸هزار پرستار به منظور ارائه خدمات در نظام سلامت جذب شده‌اند. جذب ۸۰۰۰ پرستار کافی نیست؛ چرا که این تعداد فقط پاسخگوی بخش کوچکی از  نیازهای گذشته است. 

رئیس‌کل سازمان نظام پرستاری ادامه داد: سازمان نظام پرستاری کشور بر این باور است که ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بیمارستانی همزمان با افزایش ظرفیت تخت‌های بیمارستانی مورد توجه قرار گیرد. ضرورت توجه به ضریب استاندارد نیروی انسانی کادر پرستاری نسبت به تخت بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که از آسیب دیدن مردم ناشی از کمبود نیرو جلوگیری می‌شود  و با توجه به سختی کار پرستاری، نیروی انسانی نیز دچار آسیب نمی‌شود. 

جهان‌پور با بیان اینکه نظرات کارشناسی در ارتباط با جذب نیروی انسانی پرستاری حائز اهمیت است، افزود: «وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «سازمان اداری و استخدامی» و «سازمان نظام پرستاری» با همکاری یکدیگر و بررسی نظرات کارشناسان می‌توانند در جهت جذب نیروی انسانی پرستاری گام بردارند. به طور قطع، سازمان نظام پرستاری به دلیل ارتباط با جامعه پرستاری می‌تواند در امر استخدام به سازمان‌های مرتبط با جذب نیروی انسانی کمک کند.

رئیس سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه تامین نیروی پرستاری بسیار مهم است، افزود: تامین نیروی انسانی پرستاری مورد نیاز نظام سلامت کشور نه تنها سبب ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری می‌شود، بلکه به تحقق حقوق مردم در امر سلامت نیز کمک می‌کند. 

وی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی پرستاری سال ۱۴۰۲ گفت: حدود ۲۵۰۰۰ نفر در آزمون استخدامی  سال ۱۴۰۲ شرکت کردند. مرحله گزینش افرادی که در این آزمون پذیرفته شده بودند تا حدودی انجام شده است. سهم پرستاران از آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲، حدود ۸هزار  نفر است. سازمان نظام پرستاری نسبت به سهم نیروی انسانی از آزمون استخدامی گلایه دارد؛ چرا که تعداد نیروهایی که توسط آزمون استخدامی جذب شدند کافی نیست و فقط پاسخگوی بخش کوچکی از نیاز های گذشته است.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • اقتدار، امنیت و توسعه کشور مرهون اقدامات سپاه پاسداران است
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند