Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضعیت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در سه هفته اخیر شیوع کرونا در استان اردبیل شدت گرفته و متاسفانه رعایت نکردن فاصله اجتماعی را از سوی برخی افراد شاهد هستیم.

او بیان کرد: در اوج شیوع کرونا در مرحله اول ۳۶۰ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داشتیم و در حال حاضر ۲۱۳ نفر بستری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت: باید برای جلوگیری از سرعت شیوع و کاهش مجدد اقدامات پیشگیرانه توسط مردم انجام و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی کار‌های روزمره خود را انجام دهند.

بهنام جو اظهار کرد: در دو هفته اخیر شیوع کرونا در استان اردبیل شدت گرفته و در هفته اول سه نفر و هفته اخیر ۱۲ نفر فوتی در استان اردبیل رخ داده است.

او افزود: در گزارش اسفند ماه در خصوص مبتلایان کرونا تعداد مردان بیشتر از خانم‌ها بود که در وضعیت کنونی ۵۵ درصد افراد مبتلا را بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه علت افزایش آمار بانوان در استان برگزاری مجالس عروسی و ختم در منازل و یا بدون رعایت فاصله گذاری است افزود: در برگزاری مجالس در داخل منازل لازم است افراد بیش از ظرفیت مکان دعوت نشوند.

بهنام جو گفت: باید با وجود ویروس کرونا طوری رفتار کنیم که هم مراسم را برگزار کنیم هم به کار و فعالیت بپردازیم.

او از برخورد با مراکز عرضه قلیان و مراکزی که به سلامتی مردم بی توجه هستند خبر داد و گفت: در هفته آینده قوانین محکمی در این خصوص از مرکز به استان‌ها ابلاغ و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی بستری بیماران کرونایی مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • توصیه همتی به دولت: فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • اینتر و تکرار سریع‌ترین قهرمانی تاریخ سری آ برای دومین بار
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم