Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، با استناد به یک کتاب انفجاری جدید که توسط مری ال. ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ نوشته شده، شخصیت عجیب رییس‌جمهور آمریکا و رفتارهای باورنکردنی او «سلامت، امنیت اقتصادی و فابریک اجتماعی جهان را مورد تهدید قرار می‌دهند». این شخصیت توسط پدری «جامعه‌ستیز در سطحی وسیع» او طی دوران کودکی شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب «بیش از حد و هرگز کافی: چطور خانواده من خطرناک‌ترین مرد دنیا را خلق کرد» نوشته مری ترامپ سه‌شنبه آینده (چهاردهم جولای) منتشر می‌شود. گاردین که یک کپی از این کتاب را به دست آورده است، بخش‌هایی از آن را ارایه کرده است.

مری ترامپ که خود یک روان‌شناس بالینی است، در کتاب به بررسی اختلال‌های عملکردی خانواده ترامپ می‌پردازد که به گفته او دونالد ترامپ را شکل دادند. او می‌گوید وقتی رییس‌جمهور مردی جوان بود چند مورد رفتار شوکه‌کننده از او دید که شامل تقلب آکادمیک برای وارد شدن به یک دانشگاه تجاری معتبر و رفتار وحشتناک با زنان می‌شد.

گفته می‌شود مری ترامپ یکی از منابع کلیدی تحقیقات برنده جایزه پولیتزر نیویورک تایمز درباره امور مالیاتی خانواده ترامپ بوده است. در حال حاضر دادگاه عالی ایالات متحده این مسئله را در نظر دارد که آیا اسناد مالیاتی و مالی رییس‌جمهور را برای عموم مردم منتشر کند یا خیر.

بعد از ظهر سه‌شنبه، کیلی مک‌انانی معاون رسانه‌های کاخ سفید گفت رییس‌جمهور «هیچ پاسخی ندارد، به غیر از اینکه کتاب حاوی دروغ و اتهام‌های مسخره است که هیچ پایه‌ای در حقیقت ندارند».

برادرزاده دونالد ترامپ کتابش را در قالب یک مطالعه شخصیتی از نقطه دید یک روان‌شناس بالینی نوشته است.

او می‌نویسد: سوء استفاده از کودک به نحوی انتظار «بیش از حد» یا «نه به اندازه کافی» هم هست. دونالد مستقیماً با احساس «نه به اندازه کافی» را با مادرش تجربه کرد و این به از دست دادن رابطه با مادرش در سن بلوغ که بسیار حیاتی است منجر شد.

به گفته او، ترامپ توسط مادرش رها شد و پدرش هم هرگز به او حس امنیت و عشق نداد و این باعث شد او تا آخر عمر ضربه بخورد. به این ترتیب او شاخصه‌هایی از نارسیسیسم، آزار دیگران و خود بزرگ‌بینی بروز داد که بالاخره باعث شد پدربزرگش به او توجه کند، اما این به شیوه‌ای نبود که بتواند وحشت‌های والدینش را جبران کند.

مری ترامپ از فرد ترامپ پدر رییس‌جمهور که سال ۱۹۹۹ از دنیا رفت به عنوان یک «جامعه‌ستیز با عملکرد بالا» یاد می‌کند و رفتارهای ضداجتماعی او از جمله زورگویی، ضد یهودیت، نژادپرستی، تبعیض نژادی و بیگانه‌هراسی را به تصویر می‌کشد. این‌ها تمام شاخصه‌هایی هستند که رییس‌جمهور آمریکا نیز همواره به آن متهم شده است.

ترامپ سعی کرد جلوی انتشار کتاب را بگیرد اما دادگاه رای بر این داد که کتاب می‌تواند منتشر بشود و انتشارات سایمون اند شوستر تاریخ انتشار آن را دو هفته جلو آورد.

مری ترامپ در کتاب خود می‌نویسد که در روزی که ترامپ رییس‌جمهور شد، «من هم اطراف خانه‌ام راه می‌رفتم و مانند خیلی‌های دیگر شوکه شده بودم، اما خیلی شخصی‌تر: حس می‌کردم که انگار ۶۲۹۷۹۶۳۶ رای‌دهنده انتخاب کرده‌اند این کشور را تبدیل به نسخه کلان خانواده دارای اختلال عملکرد و هولناک من بکنند».

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی دونالد ترامپ هم اخیراً کتابی کوبنده منتشر کرد و در آن با جزییات از کارهای خطرناک و رفتارهای مخرب رییس‌جمهور آمریکا نوشت.

کد خبر 4968862

منبع: مهر

کلیدواژه: تظاهرات ضد ترامپ ادبیات آمریکا ادبیات جهان بازار نشر ترجمه گردشگری رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا ادبیات جهان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ادبیات داستانی مرکز فرهنگی شهر کتاب تازه های نشر ادبیات کودک و نوجوان جایزه ادبی رمان ایرانی دونالد ترامپ رییس جمهور مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد