Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین رجبی در این باره اظهار کرد: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب در هفته قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه با ارائه طرح تشکیل قرارگاه حقوق عامه توسط دادستان عمومی و انقلاب تاکستان و تائید آن در استان، این قرارگاه با حضور ۲۰ نفر عضو برای اولین بار در کشور تشکیل و کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تاکستان افزود: با تقسیم این شهرستان به ۲۰ منطقه و انتخاب یک نفر از نخبگان، علما، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان و یا هیئت امنای مساجد محل به عنوان عضو، این قرارگاه فعالیت خود را آغاز کرد.

رجبی در ادامه به برخی از وظایف قرارگاه منطقه‌ای حقوق عامه اشاره کرد و افزود: اعضا این قرارگاه می‌بایست با حضور مستمر در منطقه و محلات مذکور، نسبت به شناسایی مواردی که حقوق عامه در منطقه تحت نظر آنان نقض شده است ار قبیل زیست محیطی، بهداشت و سلامت عمومی، انفال، اموال عمومی، زیبا سازی شهری و… اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین اعضا موظف هستند نسبت به شناسایی مسببین نقض حقوق عامه اقدام و با هماهنگی دادستانی، به میزانی که امکان آن وجود دارد، از نقض حقوق عامه جلوگیری کنند.

کد خبر 4968935

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین رجبی دادگستری قزوین تاکستان ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا استانداری سمنان مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان حقوق عامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد

معاون استاندار اردبیل در ابتدای این کنفرانس گفت: موزه‌ها نقش مهمی را در حفظ، معرفی و بازتعریف هویت ملی دارند و کنفرانس موزه‌ها می‌تواند نتایج موثری را در راستای تقویت این نهاد داشته باشد.

کاظم دبیر افزود: خودآگاهی، هویت بخشی و هویت‌شناسی یکی از الزامات جامعه ما است که امروزه متاسفانه بسیاری از کشورهای درحال توسعه از این موارد به دور هستند و موزه‌ها یکی از بنیان‌های حفظ و معرفی هویت ما به نسل‌های آینده هستند.

او گفت: جای خوشحالی دارد که اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود و امیدوارم که شاهد نقش پررنگ‌تر موزه‌ها در حفظ هویت استان و کشور باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این کنفرانس گفت: موزه‌داری در ایران و به ویژه در اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.

حسن محمدی ادیب افزود: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • قانون جامعی در مورد حقوق عامه و آزادی‌های مشروع وجود ندارد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان