Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان و نحوه ترم تابستان ۱۳۹۹ دانشگاه ارومیه به صورت مجازی در اطلاعیه‌ای اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان و نحوه  ترم تابستان ۱۳۹۹ دانشگاه ارومیه به صورت مجازی  در اطلاعیه ای اعلام شد.  
گفتنی است، ثبت نام، پرداخت شهریه و انتخاب واحد ترم تابستان به صورت اینترنتی از ۲۸ تا ۳۱ تیر ماه است و همچنین شروع کلاس‌های مجازی ۴ مرداد ماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه ارومیه ترم تابستان آموزش مجازی ترم تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی

به گزارش "ورزش سه"، آینده رونالد آرائوخو در بارسلونا در طول این فصل بارها مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. بایرن مونیخ در ماه ژانویه علاقه زیادی به جذب او نشان داد و حالا صحبت‌هایی در مورد احتمال جدایی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو مطرح شده است.

آرائوخو پس از اخراج در شب شکست سنگین بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن که به حضور آنها در لیگ قهرمانان اروپا پایان داد، لحظات سختی را پشت سر می‌گذارد. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه کاتالان در صورت رسیدن پیشنهاد قابل قبول، آماده فروش او در تابستان است.

اگرچه ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست، اما در خبر جدیدی از نشریه اسپورت به‌نظر می‌رسد مدافع اروگوئه‌ای آماده است تا در تابستان بارسا را ترک کند، مشروط بر اینکه باشگاه با خروج او کاملاً موافق باشد.

در هفته گذشته اعلام شد که آرائوخو و بارسا در حال مذاکره بر سر قرارداد جدیدی هستند اما حالا ممکن است تمام مذاکرات تا تابستان و پنجره نقل و انتقالات متوقف شوند و مدافع جوان به ترک بارسا نزدیک‌تر شود.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه