Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی دانافر روز چهارشنبه به ایرنا گفت: لازم است پروتکل های بهداشتی در مدارس بطور کامل رعایت شود به همین دلیل علاوه بر تعطیلی قرائت خانه ها، هر نوع تجمع در مدارس و محیط های آموزشی ممنوع است.

وی تاکید کرد: روسا و مدیران آموزش و پرورش استان مکلف به نظارت جدی بر این دستورالعمل هستند و طبق آن هیچ نشست یا جلسه ای نیز در مدارس و محیط های آموزشی برگزار نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون ورودی دهم مدارس نمونه دولتی برگزار میشود

مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه از برگزاری آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی دوره دوم در ۲۰ تیرماه امسال خبر داد.

وی در پاسخ به برخی انتقادات از برگزاری این ازمون بعلت بیماری کرونا اظهار داشت: ازمون یاد شده به صورت کشوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود .

برچسب‌ها یزد مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد مدرسه سازی یزد مدرسه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ یوسفی گفت: برگزاری کارگروه مدیریت پسماند، افتتاح چند طرح زیست محیطی، تبلیغات محیطی، حضور در منابر نماز جمعه، سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پاکسازی جاده‌ها و بازدید علمی دانش آموزان از موزه حیات وحش، قسمتی از این برنامه‌هاست.
او افزود: ۶۸ خانه محیط زیست در استان مرکزی وجود دارد که در طول هفته زمین پاک برنامه‌های ویژه‌ای در راستای مباحث زیست محیطی در این خانه‌ها برگزار می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: جشنواره ملی «نامه‌ای از طبیعت» به صورت مشترک با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در حال برگزاری است.
یوسفی افزود: ۲۰ درصد پسماند‌های خانگی کشور و استان مرکزی پلاستیک‌ها هستند که این آمار بالاست.
او با اشاره به اینکه دستورالعمل نحوه استفاده از پلاستیک ابلاغ شده گفت: امید است این دستورالعمل هرچه زودتر اجرایی شود و «نه به مصرف کیسه‌های پلاستیک» مورد توجه جدی باشد.
یوسفی عنوان کرد: ۹۰۰ تُن پسماند شهری و خانگی روزانه در استان مرکزی تولید می‌شود که ۷۰ درصد آنها قابل بازیافت در منازل هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • شرایط ثبت نام در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • شرایط ثبت در آزمون های ورودی مدارس/ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان