Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:07:33 GMT

توقیف پارچه‌های خارجی قاچاق در شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۴۸۹

توقیف پارچه‌های خارجی قاچاق در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از توقیف پارچه‌های خارجی قاچاق از یک منزل مسکونی در شیراز و جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاقچی خبر داد.

علی مبشری افزود: با دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی پارچه خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در شهر شیراز، ماموران انتظامی با گرفتن مجوز قضایی وارد این منزل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی فارس، او ادامه داد: ماموران طی بازرسی از این منزل تعداد ۵۲۰ طاق پارچه خارجی را کشف که با توجه به اینکه پارچه‌های کشف شده بدون هر گونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود کالاهای کشف شده توقیف و پرونده‌ای در یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان فارس جهت بررسی موضوع تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اضافه کرد: صاحب پارچه‌های کشف شده در مراحل اولیه بازجویی اقدام به ارائه مدارکی کرد که طی استعلام از گمرک مشخص شد مدارک ارائه شده جعلی است و اعتبار ندارد.

مبشری با اشاره به تکمیل تحقیقات و مشخص شدن تخلف متهم پرونده، عنوان کرد: شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط پارچه‌های کشف شده و جریمه ۳ میلیارد ریالی متهم را صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کالای قاچاق استان فارس شيراز سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی کشف شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز، با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد شد.

علی رحیمی آذر ۷ فروردین گفت: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز، از ۱۵ اسفند ماه تا کنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحد های صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و  غیره را انجام داده اند.

 مدیر کل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: در اجرای این طرح  با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد، همچنین برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

رحیمی آذر خاطرنشان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • محکومیت قاچاقچی پیاز در خرمشهر
  • برخورد با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف در اردبیل
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر جریمه شد
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • رسیدگی به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی پارسال درآذربایجان غربی
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در ایرانشهر
  • بازاریان آذربایجان‌غربی بیش از ۵۲ میلیارد ریال جریمه پرداخت کردند