Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات که باید تا چهار ماه دیگر با دونالد ترامپ بر سر صندلی ریاست جمهوری رقابت کند در واکنش به  تصمیم کاخ سفید برای خروج از سازمان بهداشت جهانی در توییتر نوشته: «در نخستین روز ریاست جمهوری خودم، آمریکا را دوباره به سازمان بهداشت جهانی  الحاق خواهم کرد و آمریکا را به جایگاه خود در مقام رهبری جامعه جهانی باز خواهم گرداند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است دولت آمریکا با ارسال درخواست رسمی خود به سازمان ملل متحد اعلام کرده که از سازمان بهداشت جهانی خارج می‌شود. 

 

اخبار مرتبط ناگفته‌های سفیر سابق ایران در عراق از روابط تهران و بغداد، دیپلماسی سردار سلیمانی و احتمال مذاکره با سعودی‌ها ترامپ رقیبش در انتخابات را «فاسد» نامید زنی که معاون بایدن می شود، کیست؟ این بار افول ایالات متحده چرخه ای نیست بلکه دائمی است ائتلافی از خودی ها رو در روی ترامپ آمریکا رسما از سازمان جهانی بهداشت خارج شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا جو بایدن خروج آمریکا از سازمان بهداشت جهانی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!

به گزارش جام جم آنلاین، محافظه‌کاران این گاف و لغزش‌های زبانی دیگر از سوی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا را اثباتی دیگر بر این مساله می‌دانند که بایدن ۸۱ ساله برای اداره امور کشورش مناسب نیست.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، بایدن در جریان سخنرانی در کارزار انتخاباتی در پنسیلوانیا درحالیکه از رای‌دهندگان آمریکایی می‌پرسید که آیا به او در انتخابات نوامبر رای می‌دهند یا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، یک سری واژگان را به کار برد که به واکنش حضار انجامید.

او گفت: «آیا آماده‌اید تا اتحاد را به جای تفرقه انتخاب کنید؟ شرافت را به جای ویرانی؟ حقیقت را به جای دروغ‌ها؟ آزادی را به جای دموکراسی؟ اینجا آمریکاست.»

وقتی بایدن از عبارت «آزادی به جای دموکراسی» استفاده کرد، با خنده حضار روبرو شد و اینفلوئنسرها و کارشناسان محافظه‌کار به آن واکنش نشان دادند.

یکی از این کارشناسان محافظه‌کار در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «وقتی مردم نگران کاهش قدرت ادراک رونالد ریگان در پایان دور دوم ریاست جمهوری او بودند، اصلا شبیه به الان بایدن نبود. به آینه نگاه کنید و صادقانه از خود بپرسید آیا این همانی است که شما می‌خواهید برای چهار سال دیگر مسئول امنیت، اقتصاد و کشور ما کنید؟»

بایدن مدت‌هاست که بابت این گاف‌ها، خطاهای زبانی و عدم تمرکزش معروف است، به طوری که در سخنرانی کارزار ۲۰۱۹ اعلام کرد: «ما اتحاد را به جای تفرقه انتخاب می‌کنیم. ما علم را به جای تخیل انتخاب می‌کنیم. ما راستی را به جای حقیقت انتخاب می‌کنیم.»

جمهوری‌خواهان آمریکایی تاکید دارند که قدرت ادراک بایدن در حال زوال است و این زوال، در سه سال حضورش در کاخ سفید سرعت پیدا کرده است. تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از بایدن درحالیکه دارد با افرادی خیالی دست می‌دهد، وقتی بیرون است، گم شده یا به خبرنگاران می‌گوید که با سران کشورهایی که مدت‌هاست درگذشته‌اند، دیدار داشته، نشان‌دهنده زوال عقل اوست.

فوریه ۲۰۲۴ بود که رابرت هور، دادستان وزارت دادگستری آمریکا به این نتیجه رسید که بایدن را در سوءمدیریت اسناد محرمانه متهم نکند و در گزارشی نوشت که بایدن از نوعی زوال عقل رنج می‌برد و برای آنکه یک جرم را مرتکب شود، فاقد «اراده» است. در نظرسنجی ماه گذشته آسوشیتدپرس مشخص شد که شش نفر از هر ۱۰ بزرگسال آمریکایی نسبت به ظرفیت ذهنی بایدن برای اداره امور کشورشان تردید دارند.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد