Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:38:52 GMT

مخالفت مجلس با تشکیل یک کمیسیون ویژه

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۶۶۹

مخالفت مجلس با تشکیل یک کمیسیون ویژه

به گزارش تابناک به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با ۱۱۱ رأی موافق، ۹۰ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۱ نماینده حاضر در جلسه با تشکیل کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی مخالفت کردند.

رحیم زارع به عنوان متقاضی تشکیل این کمیسیون، گفت: با توجه به اهمیت حمایت از تولید در سال جاری، تشکیل کمیسیون مربوطه بسیار ضروری است و رهبر معظم انقلاب بار‌ها بر اولویت مسائل تولیدی و اقتصادی کشور تأکید فرمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اولویت اصلی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی افزایش انگیزه تولیدکنندگان، شفافیت رقابت، ارتقای تأمین مالی تولید و کنترل قاچاق است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون رحیم زارع کمیسیون ویژه حمایت از تولید پرونده اکبر طبری هشام الهاشمی سند همکاری 25 ساله ایران و چین غلامرضا تاجگردون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر دیروز جلسه هم‌اندیشی به دعوت تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برای تشکیل فراکسیون واحد نیروهای انقلاب در مجلس دوازدهم تشکیل شد.

براساس گزارش ایسنا از مجلس، در ابتدای این جلسه، حجت‌الاسلام نبویان منتخب تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بر ضرورت وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سپس منتخبان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در نهایت برای تشکیل فراکسیون واحد رای‌گیری شد. حاضران در این جلسه با اکثریت آرا با تاسیس آن موافقت کردند و مقرر شد تا تشکیل اولین جلسه مجمع عمومی، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم با نام موقت «فراکسیون انقلاب اسلامی» فعال شود.

موضوع دیگر این جلسه تشکیل یک هیات اجرایی موقت تا زمان انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون بود. وظیفه هیات اجرایی تهیه پیش‌نویس اساسنامه، مرامنامه و آیین‌نامه، تهیه فهرست نمایندگان برای دعوت به عضویت در فراکسیون، پیش نویس فرم عضویت و جدول زمان بندی تا انتخابات هیات رئیسه و تدارک برگزاری مجمع عمومی است.

اعضای هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی در جلسه بعدی هیات موسس فراکسیون انتخاب می شوند.

هسته اولیه تاسیس فراکسیون انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم را برای حضور در جلسه اولیه دعوت کرده بود که از این تعداد، حدود ۴۰ نفر از منتخبان که در فهرست‌های مختلف سیاسی نیروهای انقلاب عضویت داشتند، حضور پیدا کردند.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898625

دیگر خبرها

  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت با ارجاع گزارش وضع بازار دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد