Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@02:23:25 GMT

تانک روس: پزشک نشدم تا قهرمان المپیک شوم

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۶۷۵

تانک روس: پزشک نشدم تا قهرمان المپیک شوم

عبدالرشید سعداله‌یف ملقب به تانک روسی گفت: کایل اسنایدر همچنان رقیب اصلی من در بازیهای المپیک محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرشید سعداله یف قهرمان کشتی آزاد المپیک و جهان از روسیه در مورد کایل اسنایدر رقیب اصلی اش در وزن ۹۷ کیلوگرم گفت: او به عنوان یک رقیب از نظر جسمانی بسیار قدرتمند است و من حتی دیده ام چگونه کامیون ها را به پشت خود می کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمقانه خواهد بود اگر وی را ضعیف بدانیم. البته اگر بخواهیم غیر مسائل فنی صحبت کنیم، اسنایدر یک فرد تحصیل کرده و با اعتقاد به خداست.

بیشتر بخوانید:

یزدانی تانک روس را شکست داد +عکس

وی در مورد احتمال رویارویی با این حریف در المپیک توکیو گفت: من فکر می کنم دوباره با هم مبارزه خواهیم کرد. من برای کسب مدال در المپیک توکیو حساب باز کرده بودم که این بازی ها به تعویق افتاد. اگر در ادامه دچار آسیب دیدگی نشوم و همه چیز خوب پیش برود فرصتی به وجود خواهد آمد که با اسنایدر مبارزه کنم اما این بستگی به ما ندارد چراکه در جهانی قزاقستان اسنایدر به فینال نرسید و من با شریف اف مبارزه کردم.

سعداله یف در مورد نحوه ابتلایش به ویروس کرونا تصریح کرد: احتمالا این بیماری را از بستگانم گرفته باشم، چراکه بسیاری از آن ها همزمان با من بیمار بودند.

دارنده مدال طلای المپیک در مورد این موضوع که در نوجوانی قصد رها کردن کشتی را داشته است گفت: در ۱۳ سالگی وقتی تمریناتم را شروع کردم، در مسابقات منطقه ای مقابل نفرات ضعیف تر از خودم شکست می خوردم و این موضوع من را عصبانی کرد و باعث شد تا نسبت به کشتی بی تفاوت شوم اما برادر بزرگتر من دائما به من توضیح می داد که این اتفاقات طبیعی است و از آن عبور خواهم کرد. فقط باید صبور باشم و تسلیم نشوم.

وی ادامه داد: هنگامی که از مدرسه در روستای خودم فارغ شدم، پدرم که یک پزشک است من را کنار خود قرار داد و گفت رشید انتخاب کن؛ می خواهی به ورزش ادامه دهی یا مثل من پزشک شوی و به من یک هفته برای پاسخ فرصت داد. اما من دقیقا می دانستم که چه می خواهم، می خواستم قهرمان المپیک شوم.

منبع: فدراسیون کشتی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم کشتی آزاد روسیه کشتی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد

نماینده کشورمان در وزن ۸۲ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر ژاپن مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، رسول گرمسیری در دیدار فینال با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد که با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و نقره گرفت.

گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سیجین یانگ از کره جنوبی روی تشک رفت که با اجرای ماهرانه بارانداز هشت بر صفر پیروز شد و به نیمه‌نهایی راه یافت. گرمسیری در نیمه‌نهایی به مصاف با کشتی‌گیر قرقیزستان رفت و در یک کشتی حساس و دیدنی با نتیجه ۷بر۷ پیروز شد و به فینال راه یافت.

کد خبر 745239

دیگر خبرها

  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی با طلای آسیا به رقابت انتخابی با قهرمان المپیک رسید
  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • انتقاد تند قهرمان المپیک و UFC از غول آمریکایی؛ احمق هستی!
  • رقیب آمریکایی کنار کشید؛ زارع شانس اصلی طلای المپیک
  • اتفاق بزرگ برای امیرحسین زارع