Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:54:05 GMT

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کرمانشاه معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۶۹۴

برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کرمانشاه معرفی شدند

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقه با مشارکت هزار و ۴۹۴ نفر برگزار شد، گفت: در پایان این مسابقات ۱۳ نفر به عنوان منتخب نهایی برگزیده و معرفی شدند و با جوایزی شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سفر مشهد مقدس و کارت هدیه نقدی مورد تقدیر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«معصومه حسنی‌خونسار» افزود: این تعداد شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی آنلاین از کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که در بهمن ماه سال ۹۸ توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، شرکت کردند.

وی اظهار داشت: کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، مجموعه مختصری از حکمت‌های مندرج در قرآن کریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) می باشد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مسابقه باهدف آشنایی عموم مردم با مفاهیم پایه‌ای امر به معروف و نهی از منکر و گسترش فرهنگ خواندن متون اصیل برگزار شد که سهم استان کرمانشاه از برگزیدگان این مسابقه در کشور تعداد ۱۳ نفر می باشد.

او گفت: حاصل حضور در مسابقه برای برندگان یک نفر برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات شد، یک نفر برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و تعداد ۱۱ نفر هم برنده کارت هدیه نقدی شدند.

استان کرمانشاه ۱۰۶ کتابخانه عمومی با حدود یک میلیون جلد کتاب دارد و بیش از ۷۲ هزار نفر از جمعیت استان نیز اکنون عضو این کتابخانه ها هستند.

برچسب‌ها امر به معروف و نهی از منکر نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر نهاد كتابخانه های عمومی کشور کرمانشاه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز انتظار داوطلبان، نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال ۱۴۰۳ وزارت آموزش و پرورش جهت حضور داوطلب در فرایند ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری ثبت‌نام- معاینات پزشکی- بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش- سنجش و ارزیابی تکمیلی) اعلام شد.

هر یک از داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظفند طبق مفاد اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

داوطلبان لازم است حداکثر سه روز پس از اعلام نتایج نسبت به تکمیل نمون برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک که مورد نیاز در سامانه اقدام نمایند.

کد خبر 6085268 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی
  • اعلام برگزیدگان مرحله نخست آزمون استخدامی آموزگاری
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتابخوانی ترغیب کنند
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • «سرزمین شعر» به پایان راه رسید/ معرفی برگزیدگان
  • کاربران کتابخانه‌های عمومی ۴۷۰۰ ساعت به طرح «بهار در بهار» اختصاص دادند