Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@22:40:44 GMT

پیشی میشی فعلا اکران نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۶۲۷۶۱

پیشی میشی فعلا اکران نمی شود

در حالی که قرار بود فیلم «پیشی میشی» به کارگردانی حسین قناعت از 25 تیر اکرانش بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش در سینماها آغاز شود، تهیه کننده این فیلم انصراف خود را از اکران اعلام کرد.

 احمد احمدی درباره دلایل این انصراف گفت: «درخواست ما برای اکران «پیشی میشی» به قبل از موج تازه کرونا باز می‌گردد. ما بر اساس آنچه اعلام شده بود تصور می‌کردیم، زیرساخت های لازم برای اکران آماده است، کرونا هم فروکش کرده بود و قرار بود همه سینماها باز شوند اما حالا با گسترش دوباره کرونا و تعطیلی دوباره سینماها بخصوص در شهرستانها، چاره‌ای جز انصراف از اکران نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

تهیه کننده فیلم‌های «ردکارپت» و «لازانیا» در ادامه خاطرنشان کرد: «پیشی میشی یک فیلم مستقل است که بدون هر گونه کمک و وام دولتی ساخته شده و به عنوان بخش خصوصی اکران فیلم در این شرایط دشوار است و می‌تواند به نابودی فیلم مبدل شود. شرایط فعلی نیازمند حمایت است، از طرف دیگر  مخاطب این فیلم خانواده و کودکان هستند و با شرایطی که کرونا بوجود اورده، حفظ سلامت مخاطبان سینما مهم‌تر است، لذا تصمیم گرفتیم از اکران این فیلم انصراف بدهیم.»

فیلم سینمایی پیشی می‌شی قرار بود از 25 تیر ماه به نمایش دربیاید./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیشی میشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»

آفتاب‌‌نیوز :

استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن» مورد توجه قرار گرفته است.

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او در دانشکده معماری دانشگاه تهران تحصیل و بازیگری را در تئاتر دنبال کرد. شاکردوست برای بازی در شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) و ابلق (۱۳۹۹) ساختهٔ نرگس آبیار به‌ترتیب برنده و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن شد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • (ویدئو) الناز شاکردوست در اکران فیلم بی‌بدن
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد