Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد جدید دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور رفع مشکلات مردم از طریق پژوهش‌های عملکردگراست. - اخبار استانها -

محمدمهدی طهرانچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه توسعه کشور و منطقه باید هدف اصلی دانشگاه‌های امروز ایران باشد، اظهار داشت: رویکرد جدید دانشگاه‌های آزاد اسلامی در سراسر کشور رفع مشکلات مردم از طریق پژوهش‌های کاربردی است تا مردم بتوانند تاثیر مستقیم علم بر رفع نیازهای خود را به صورت ملموس ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم ایجاد توازن بین کار و اندیشه در دانشگاه‌های آزاد و دولتی کشور افزود:‌ تاریخ نشان داده که اگر تجربه را به صورت مدون و علمی ثبت کنیم، به دانش دست پیدا کرده‌ایم؛ بنابراین هیچ فاصله و گسستی بین دانش و تجربه وجود ندارد و دانشگاه‌های ما باید از حضور افراد صاحب فن و تجربه در کارگاه‌ها و ورکشاپ‌ها خود استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ذکر اینکه اگر مرز بین دانشگاه و بازار کار برداشته شود، مشکلی به نام فارغ‌التحصیلان بیکار نخواهیم داشت، ادامه داد: به همین خاطر سیاست‌گذاری جدید ما در دانشگاه آزاد نزدیک کردن مباحث و عنوان‌های درسی به نیازهای بازار کار است و تلاش می‌کنیم از ظرفیت ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های عملی خیلی بیشتر از گذشته بهره ببریم.

طهرانچی با اشاره به توسعه واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در مراکز شتاب‌دهنده کسب‌وکار دانشگاه آزاد گفت:‌ بهترین پل برای ایجاد بین اندیشه و کار همین شرکت‌های دانش‌بنیانی هستند که با تمرین حضور در حوزه کسب‌وکار در مراکز شتاب‌دهنده با قدرت تمام وارد بازار کار می‌شوند و رشد آنها بسیار سریع‌تر از شرکت‌هایی است که به صورت سنتی اداره می‌شوند.

معاون رئیس‌جمهور: اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان با بودجه دولتی ایجاد نمی‌شود/ هنوز شرکت‌های دانش‌بنیان قدرتمند وارد بورس نشدندگزارش ویدئویی| نوستالژی 60 ساله دبیرستان پاسداران ‌در قزوین/ مدرسه‌ای که در تاریخ ‌ریشه دوانده استجذب 77 سرمایه‌گذار جدید برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین / 70 هکتار زمین به آنها واگذار شد

وی ادامه داد: البته نباید از ایجاد روحیه تعهد و خودباوری در بین دانشجویان غافل شویم تا سرمایه‌ای که برای رشد شرکت‌های دانش‌بنیان هزینه می‌کنیم، عاید کشور خودمان نشود؛ نه اینکه دانش‌آموختگان را با سرمایه هنگفت پرورش داده و راهی دانشگاه‌های خارجی کنیم که در این صورت سرمایه کشور را برای توسعه بیگانگان هزینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی بیشتر بخوانید... معاون رئیس‌جمهور: اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان با بودجه دولتی ایجاد نمی‌شود/ هنوز شرکت‌های دانش‌بنیان قدرتمند وارد بورس نشدند جذب ۷۷ سرمایه‌گذار جدید برای سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان قزوین / ۷۰ هکتار زمین به آنها واگذار شد گزارش ویدئویی| نوستالژی ۶۰ ساله دبیرستان پاسداران ‌در قزوین/ مدرسه‌ای که در تاریخ ‌ریشه دوانده است

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این خوابگاه  فاز دوم خوابگاه پسران دانشگاه سمنان است که در زمینی به مساحت ۵۵۶ متر مربع، با زیر بنای بیش از ۲۶۰ متر به بهره برداری رسید.
این خوابگاه در دو طبقه و شش واحد ۶۰ متره افتتاح شد.
دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه این خوابگاه با هشت میلیارد تومان اعتبار گفت: بخشی از اعتبار این خوابگاه با مشارکت آقای  پورفخر، از نکوکاران استان سمنان تامین شده است .

رئیس دانشگاه سمنان ادامه برای تکمیل این خوابگاه شامل محوطه سازی، دیوار کشی و پارکینگ و ... چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
دکتر سعدالدین تصریح کرد: این خوابگاه ظرفیت پذیرش ۵۰ دانشجوی پسر را داراست.
رئیس دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این خوابگاه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه سمنان در دو بخش ملکی و استیجاری به چهار هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

همچنین با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  از شش محصول شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد.
این محصولات شامل هیتر استیر دیجیتال پیشرفته با کنترل فازی محصول شرکت دانش بنیان ره نو صنعت کومش، تولید کننده تخصصی انواع تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و همزن‌های آزمایشگاهی، ابر جاذب پالاسیل (گرید روغن) محصول شرکت دانش بنیان نانو ترکیب سمن دارا، هواساز دو مرحله‌ای محصول شرکت دانش بنیان توسعه فناوری‌های سبزبهساز، گالینگور سنتی محصول مجموعه فناور سورتا و مینی بوس بین شهری نامیک محصول شرکت دانش بنیان تحقیق و توسعه افرا بود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از محصولات دانش بنیان دانشگاه سمنان
  • از احساس احیای زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد خاش تا حمایت از فعالیت دانش‌بنیان
  • جذب سرمایه گذاری خارجی در پتروشیمی با کمک شرکت های دانش بنیان
  • برنامه اجرایی وزارت علوم برای افزایش دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد