Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان بسیج دانشجویی بروجرد در جلسه‌ای با حضور رئیس شورای شهر این شهرستان به پیگیری مطالبات صنف ضایعات که اخیرا تجمعات اعتراضی برگزار کردند، پرداختند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور پیگیری اعتراضات صنف ضایعات بروجرد، مسئولان بسیج دانشجویی این شهرستان با برگزاری جلسه‌ای با حضور فریبرز محسنی، رئیس شورای شهر بروجرد به پیگیری مطالبات این صنف پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، تمامی اسناد و مدارک مربوط به شرکت نهال کاران صدر البرز (با مدیریت عشقی) بررسی و از اخذ تمامی مجوز‌ها و مصوبات قانونی لازم توسط این شرکت اطمینان حاصل شد.
مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم شکست انحصار در بازار ضایعات از طریق ارائه مجوز به تمامی متقاضیان فعالیت در این حوزه، خواستار تهیه ساز و کار لازم در جهت بکارگیری واحد‌های سیار جمع آوری ضایعات در این کارخانه تازه تاسیس شدند.   بیشتر بخوانید: تجمع اعتراضی صنف ضایعات بروجرد به روز سوم رسید مغازه‌های جمع آوری ضایعات بروجرد رفع پلمپ شدند
این پیشنهاد با استقبال رئیس شورای شهر بروجرد مواجه شد و محسنی، طی تماسی تلفنی با سپهر دارابی، ریاست سازمان پسماند شهرداری بروجرد خواستار بکار گیری واحد‌های سیار جمع آوری ضایعات در کارخانه مربوطه شد.
بررسی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی وجود نسبت فامیلی برخی اعضای شورای شهر با مدیران شهرداری و سوءاستفاده رانتی از این رابطه، از بخش‌های دیگر این جلسه بود که با تکذیب رئیس شورای شهر بروجرد همراه شد.
در ادامه این جلسه، مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد در تذکری نسبت به برخورد غیراصولی و خشونت‌بار گشت شهرداری با صنف ضایعات، ابراز تأسف کرده و ورود و برخورد با خاطیان این امر را خواستار شدند.
بررسی وضعیت جغرافیایی کارخانه آقای عشقی و اطمینان از عدم وجود مخاطرات زیستی، تعیین ضابطه برای قیمت گذاری ضایعات توسط این شرکت و... از بخش‌های دیگر این جلسه بود.
گفتنی است، بسیج دانشجویی شهرستان بروجرد تا حصول نتیجه نهایی و تحقق مطالبات صنف ضایعات این شهرستان، پیگیر این جریان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی لرستان مطالبه گری دانشجویی ضایعات شورای شهر بروجرد شهرداری بروجرد مسئولان بسیج دانشجویی رئیس شورای شهر صنف ضایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۶۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار پلدشت در این جلسه که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد بر نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در سطح شهر‌ها و محور‌های موصلاتی مخصوصا تابلو‌های مسیر نما برای هدایت خودرو‌های ترانزیتی به گمرک و تیر پارک پلدشت تاکید کرد 

اکبرزاده در این جلسه گفت: لکه گیری و شانه سازی محور‌های مواصلاتی با اولویت پیچ‌های خطرناک در سطح شهرستان ضروری است و دستگاه‌های متولی باید اقدام نمایند 

همچنین در ادامه این جلسه مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهر‌های پلدشت و نازک علیاء و همچنین رفع نواقصات محور‌های مواصلاتی شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد